Miły gościu

Miły gościu

piątek, 28 sierpnia 2015

Sierpień brzoskwiniowy

                                         Witam was serdecznie moi kochani - dziękuję bardzo za wasze miłe komentarze - cieszę się że lustereczko wam przypadło do gustu - była to wersja próbna ale na prawdę to chciałam znać waszą opinię tu i na FB - pzrewaga głosów na FB również w grupach zagranicznych do których należę zdecydowanie postawiłam na tak - będzie ich więcej . W moje skromne progi zawitały dwie Joasie - czujcie się u mnie jak u siebie .
                                        ...............................................
                                        Dzisiejszy post właściwie miał być na inny temat - no cóż zrobię to jutro - nasza szefowa postawiła mnie do tablicy więć stad ta zmiana - bo ja nie chcę by zmieniałą regulamin -
                                       .................................................
                                       Kochani dziś będzie bardzo krótko - czas mną goni w te i we wte a na zabawę u Danusi przygotowałam a właściwie zmalowałam doniczkę i tak ona sobie wygląda


była czarna i po prostu brzydka a że nadarzyła się okazja kolorystyczna więc ją umodniłam - kolor brzoskwiniowy jest fantastycznym kolorem i można go łączyć z brazami , ecru oraz wielu innymi
teraz jeszcze banerek

 i idę nakarmić Stefcia
                               
                                 Moi kochani teraz już będę kończyć - najdalej muszę się pojawić ponownie jutro a może i jeszcze dzisiaj jak dam radę - buziaki wam ślę i życzę wspaniałego weekendu wasza Marii


39 komentarzy:

  1. Doniczka zyskała nowe, kolorowe życie :) Świetnie Mari :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ! Miałaś rewelacyjny pomysł na kolor brzoskwiniowy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka wygląda jak z drewna:)))efekt świetny:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło Twoje pudełeczko.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii doniczka zyskała bardzo na urodzie, tylko kochana pomyliłaś banerki- ten jest do części jadalnej, a Twojej doniczki sie chyba nikt tknie:D
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całą pewnością, doniczka wiele zyskała po przemalowaniu jej na kolor brzoskwiniowy, bo czarna nie bardzo mi się widzi.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna doniczka Ci wyszła, udana metamorfoza:) pozdrawiam piątkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała metamorfoza , wyszła pięknie. Pozdrawiam Marii i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza bardzo udana i piekna kolorystyka , teraz wygląda super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na pierwszy rzut oka myślałam, że to pudełeczko. Piękny kolor , wazonu.. Podziwiam, kwiatek zielony będzie w nim super wyglądał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda doniczka po przemalowaniu, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii jak już pisalam świetnie to malowanie wyszło,szczególnie ten kawałek kwiatka dodaje uroku.Zanim włożysz do niej kwiatka możesz też włożyć soczyste brzoskwinie i też będzie fajnie spełniać swoją rolę Dziękuję ,że znów jesteś w zabawie .
    Może na drugą część zadania też się pokusisz zachęcam i namawiam gorąco ,nie daj się prosić w końcu często robisz jakieś desery i z dekoracją radzisz sobie pięknie
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna doniczka,wygląda jak skrzyneczka;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna przemiana!!! Kwiatuszek dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Doniczka śliczna, wybrałaś bardzo ładny motyw kwiatowy do ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  17. Korzystna metamorfoza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie wyszła doniczka. Czasem potrzebna taka metamorfoza, dla własnego, lepszego samopoczucia,:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, jaka zmiana! Byłam pewna, że zobaczę jakiś brzoskwiniowy hafcik. Świetna jest ta doniczka Marysiu, taka charakterna. Wspaniale sobie poradziłaś z wyzwaniem. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Donica wyszła cudownie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna przemiana donicy:) Bardzo ładna kolorystyka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszło :) Metamorfoza się pięknie udała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, chyba polubię ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Jaka Ty jesteś wszechstronna! Kiedy znajdujesz na to wszystko czas?

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie skrzyneczkę pomalowałaś, brzoskwiniowy, to jeden z moich ulubionych kolorów, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie doniczka jest rewelacyjna. Pomalowana w ciepłym kolorku idealnie będzie pasowała do zieleni kwiatów. Buziaki..

    OdpowiedzUsuń
  27. Do twarzy doniczce w takiej brzoskwiniowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  28. No i zdecydowanie lepiej wygląda niż w czerni :)
    Bardzo ładnie ją ozdobiłaś - niech dobrze słuzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie zmalowałaś tę doniczkę! :))

    OdpowiedzUsuń