Miły gościu

Miły gościu

piątek, 14 sierpnia 2015

Testuję produkt Coricamo czyli Romantyczne Ptaszki

                                              Witam was serdecznie moi kochani- dziękuję bardzo za przemiłe słowa pozostawione u mnie pod ostatnim postem - a ja was muszę przeprosić że nie zostawiłam praktycznie u nikogo żadnego słowa - co zdarza mi się raczej rzadko ale jednak - mam nadzieję że mi wybaczycie - już dziś będę nadrabiała u was zaległości - dziękuję wam za wyrozumiałość.
                                               W moje skromne progi wstąpiły - Joanna i Agnieszka - dziękuję wam i czujcie się tu jak u siebie.
                                             ...............................................
                                             Moi drodzy jak sam tytuł mówi - raczej wszyscy się od razu zorientowali o co chodzi - o słynne romantyczne ptaszki opracowane przez CORICAMO 
                                            CORICAMO - niedawno ogłosiło na FB - iż poszukują dwóch osób  , które podejmą się testowania ich produktu - zgłosiłam swą kandydaturę - ponieważ zakochałam się w tych ptaszkach.
                                            W zeszłym tygodniu poinformowano mnie meilem że zostałam jako jedna z tych dwóch osób wytypowana do tegoż testu - powiem szczerze że jestem ciekawa kto jest drugą osobą , jaką mam konkunrecję ale info na razie nigdzie nie znalazłam .
                                            W tm tygodniu otrzymałam przesyłkę z materiałami do testowania a zawartość jest cudowna - wszystko co jest potrzebne do testu - dodam iż moim zadaniem jest wyhaftować wersję mieszaną tzn. haft wstążeczkowy połączony z koralikowym oraz krzyżykowym - tutaj od razu się przyznaję że po przeczytaniu meila byłam i do tej pory jestem bardzo zadowolona ale słońce chyba mi zaszkodziło w pewnym momencie - pokręciłam sobie wszystko sama i usilnie przeglądając zawartość przesyłki nie znalazłam podmalowanego płótna na te cudowne ptaszki - ja już może wam nie będę tłumaczyć więcej - bo sama z siebie się uśmiałam wreszcie do rozpuku - jak radość może chwilami pokręcić w myślach - zajdzie potrzeba wyjaśnień - napiszę o tym - wówczas będziemy razem się śmiali ,
                                       Jejciu ale się rozpisałam no znacie mnie już od dawna albo piszę krótko albo tasiemce
otóż co zawiera przesyłka do testu
tak wyglądają te cudowne ptaszki
projekty graficzne

wstążeczki oraz koraliki


nici do haftu

jest również igła  - która zapomniałam sfotografować ale to  już chyba z wrażenia
oraz odpowiedniej wielkości kanwa - czysta be zadnych nadruków
tak to wszystko pięknie wygląda - dziś zabieram się do pracy
- kochani zostało mi zadane pytanie : jak długo będę pracować nad tym autorskim projektem - wstępną odpowiedzią moją było - trzy do czterech tygodni - jednak ze względu na fakt że musze to wykonać na kanwie - nie jestem w stanie odpowiedzieć na te pytanie teraz ( okaże się w trakcie pracy o czym będę na bieżąco informowała)
powiem szczerze co do terminu - jeśli wszystko byłoby na płotnie zajęłoby mi to n tydzień - ale wówczas bym haftowała nie haftem płaskim - to tylko tak piszę dla orientacji.
                                    Wzór graficzny XXX jest rozdzielony na 4 strony A4 - dla ułatwienia sobie pracy pobiegłam wczoraj do empiku i kupiłam ostatni jeszcze leżący na półce nr. Igłą Malowane


a dlaczego? ponieważ w gazetce mam pół na pół wzoru

dla mnie jest to rozwiązanie idealne - nie pogubię się w liczeniu XXX ani z koralikami - ponieważ  koralikami oraz wstążeczkami haftuję zawsze na płótnie
Ale do rzeczy - powiem krótko - nie taki diabeł starszny jak go malują i z wielką chęcią , uśmiechem na buzi oraz radością , pełna entuzjazmu zabieram się za pracę
informować o postępach będę również na FB oraz w mojej grupie a was proszę trzymajcie kciuki aby testowanie wyszło mi pozytywnie - z góry wam dziękuję .
                                          ..........................................
                                          Szanowna Redakcjo  - serdecznie dziękuję za wytypowanie mej skromnej osoby oraz za zaufanie jakim mnie Państwo obdarzyli daąc sznsę testowania tak pięknego produktu .
                                          ...............................................
                                          Moi kochani o moich robótkach oraz ogrodzie w następnym poście - nie chcę dzisiaj mieszać kilku spraw - wolę żeby było dzisiaj tylko na jeden temat - serdecznie was pozdrawiam , życząc wspaniałego weekendu i buziaki wielkie wam śle - wasza Marii








32 komentarze:

  1. Uroczy motyw wybrałaś, trzymam kciuki, żeby wszystko pięknie wyszło, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam! Motyw przesłodki, życzę cierpliwości i radości z tej pracy! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się będzie działo : ) Powodzenia trzymam kciuki. Tyle technik w jednej robótce, podziwiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw zajefajny ;) Życzę powodzenia w testowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytypowania i trzymam kciuki. Dla mnie to bardzo trudna praca, trzy rodzaje haftu, ale wzór jest bardzo ładny i efekt końcowy zapewne będzie wspaniałą nagrodą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór uroczy, pracy dużo. Podziwiam Cię i wiem, że praca bedzie rewelacyjna, bo Ty masz złote łapki. Trzymam kciuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic już z tego nie rozumiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, doceniono Twoje zdolności. Wierzę, że dasz radę i będziemy wszyscy dumni!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo podoba mi się ten wzór, gratuluję wytypowania i trzymam kciuki za wykonanie i chętnie oglądnę efekt końcowy:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa końcowego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytypowania, czekam na efekty Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten wzór Marysiu. Jestem pewna, że wspaniale sobie poradzisz.
    Przesyłam uściski i życzę Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Napewno sobie poradzisz- jesteś zdolna:)
    Pięknego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzisz, tak się martwiłaś, a jak zobaczyłam ogłoszenie to od razu wiedziałam, że Cię wybiorą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz gratuluję Marii, miłej pracy przy ptaszkach:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryś motyw jest śliczny ,wiem ,że dasz sobie radę śpiewająco :)
    Trzymam kciuki i życzę przyjemnego haftowania :)

    Pozdrawiam baaaaardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Kochana Moja , nie dziwie sie ze Ciebie wybrali bo jestes wspaniala i bardzo zdolna !!Mam nadzieje ze wszystko u Ciebie dobrze Kochana , caluje Ciebie mocno !:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczyłam te wszystkie zdjecia to mi slow zabraklo , trzy techniki na jednym obrazku , ja bym nie dala rady ale ty sobie napewno poradzisz , czekam na nastepne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  19. No, Marii ale się podjęłaś, bierz się do roboty a efekt na pewno będzie świetny, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się nie dziwię, że Cię wybrali,,,,

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany. W życiu nie zabrałabym sie do czegoś takiego. Podziwiam za cierpliwośc i odwagę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii, Ty to masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam pojęcia, o co chodzi w xxx:), ale trzymam kciuki i cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mrii ja jakbym zobaczyła te wstążeczki koraliki, kartki, wzory chyba bym załamała ręce, a Ty wręcz przeciwnie !!! SWietne wyzwanie dla Ciebie...życzę powodzenia i wiele przyjemności w trakcie haftowania:))

    OdpowiedzUsuń
  25. To się nazywa mieć szczęście - gratuluję Marii i życzę radości podczas testowania tego trudnego wzoru. Myślę też, że poradzisz sobie bez problemu. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii na pewno podołasz zadaniu. Powodzenia i radości tworzenia. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ptaszki są cudne, polowałam na tą gazetę i niestety w moim miasteczku nie było :((

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i podziwiam odwagę. Ale na pewno poradzisz sobie śpiewająco :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Także dostałam do testowania ptaszki haftem wstążeczkowym, ale widzę że Ty jeszcze będziesz je haftować koralikami :) Czy to będą dwa obrazki czyli jeden wstążkami a drugi koralikami czy na jednym będą dwie techniki połączone?

    OdpowiedzUsuń