Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 6 września 2015

Moja pierwsza jedna godzina po.......

                                                    Witam was serdecznie moi drodzy --- dziś krótko , bardzo króciutko będzie - obiecałam że pojawię się w piątek - nie wyszło ...
                                                    Dziękuję wam serdecznie za pozostawione przez was komentarze za wasze przemiłe słowa  i z góry was przepraszam że nie zostawiam u was komentarzy - jestem z wami zaglądam i podziwiam : ....ale do rzeczy......
                                                    ...........................................
                                                    Jak jest tak jest i witam was kwiatami


.....
                                                    ..........................................
                                 .... dlaczego tytuł tak brzmi? - po prostu brak czasu niesamowity i do rzeczy - moi drodzy po ponad 10 -ciu dniach złapałam w swe łapki druty i wełenkę i tyle przez godzinkę mi się udało wykonać dla małej Zu - kamizelkę na jesień




ma być słodka , fantazyjna a co ważne to ma być ciepła - i tak jak w tytule brzmi ....tyle zrobiłam robótkowo od ponad ....tych 10-ciu dni  ....    ech
                                   '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Słynne romantyczne ptaszki wg.autorskiego wzoru CORICAMO - oczywiście że się robią i  do redakcji pójdą foty pierwsze potem tutaj pokażę znów pokaże więcej - pa zmykam kochani i częstuję was śliwkami w cieście drożdżowym oraz różami z jabłkami i jak kto woli ? czy z ? cukrem pudrem albo bez - do następnego napisania wasza Marii - ślę wam buziaki





27 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty i smakowite różyczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze, że kammizelka będzie przecudna. kolorek bardzo fajny i zyczę Ci kochana więcej wolnego czasu i przyjemności przy robótkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak każdy za czymś gonisz:) powodzonka i do uslyszonka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marii, wywołujesz u mnie ślinotok, dobrze że już wcześniej okryłam klawiaturkę ceratką przed zalaniem :p
    Buziam kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. i u mnie tak miszmaszowo:))bo i tartę gruszkową upiekłam,i szydełkiem pomachałam:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam osoby robiące na drutach, mi to zupełnie nie wychodzi. Śliczny kolor wybrałaś. Czekam na dalsze odsłony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiead się fajna kamizelka dla Zu, fajny korolek ma ta włóczka, Powodzenia Maryś , niech doba będzie dłuższa !!

    OdpowiedzUsuń
  8. kamizelka zapowiada się ciekawie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor włóczki dla dziewczynki, kamizelka będzie śliczna, żebyś tylko czas znalazła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, ciekawe jaka będzie ta kamizelka. Ja na drutach jakoś nie bardzo. Wolę omijć je z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, wszystkie jesteśmy w biegu, wszystkie zakręcone, jak nie wiem co... to mnie trochę pociesza w tym zawrotnym świecie... Kamizelka zapowiada się obiecująco, kwiatki cudne, a ciasta to skubnęłabym kawałeczek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kwiaty:) a i słodkości kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miły post Marii, taki kolorowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie dawkujesz emocje. Twoich ptaszków nie mogę się doczekać, bo ten wzór jest wspaniały! Kamizelkę pewnie zobaczymy niebawem.
    Chodzą za mną jabłka w cieście w formie różyczek, pewnie niedługo zrobię, a tymczasem siedzę w słoikach - dzisiaj był na tapecie dżem z brzoskwiń i mango :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się początek kamizelki - cudny kolor :-)
    Uwielbiam takie ciekawe wypieki, a Twoje róże z jabłkami podobają mi się bardzo.
    Kwiaty cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo u Ciebie się dzieje i robótkowo, ogrodowo....itd. Ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana jakie wypieki - podesłałabyś kilka , takie smakowite , proszę , a kolor nitki jest super uwielbiam takie , dziergaj , dziergaj bo jesień już powoli wkrada się i takie ciepłe okrycia przydadzą się wszystkim , ściskam mocno Dusia [ zapomniałaś o mnie ?]

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiaty i smakowitości u Ciebie, Marii! :)
    Nie mogę się doczekać kamizelki, jako zapalona "druciara"! :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także czekam na kamizelkę, bardzo jestem jej ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciasto z jabłkowymi różami wygląda pięknie i na pewno jest bardzo smaczne. Kamizelka w tym kolorze będzie śliczna. Pozdrawiam i miłego dziergania !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie nie zajrzę tam wypieki. A u Ciebie śliwki w cieście drożdżowym i jeszcze róże!!!!!. Masakra Mario!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O jej! U mnie też całkowity brak czasu, rozumiem doskonale Ciebie.
    Pozdrawiam Marii...

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam teraz przez pracę bardzo mało czasu... będę musiała zrezygnować z komentowania na części blogów....

    OdpowiedzUsuń
  24. Początek obiecujący, zapewne kamizelka będzie śliczna. Kwiaty cudne Marysiu. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesiennie u Ciebie i smacznie :)
    Kamizelka bedzie miała śliczny kolor , na pewno będzie ciepła. Z niecierpliwością czekam na ptaszki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj Marii,też powinnam zabrać się za rozpoczęty mój sweterek,ale czasu brak,a Twoja robótka zapowiada się fantastycznie i chyba jakieś warkocze się szykują :)))
    Częstuję się słodkościami,buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bułeczki smakowite . Jestem łasuchem więc wiem co mówię....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń