Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 18 października 2015

Romantyczne praszki i ciut różności różniastych ..........

                                                         
                                                      
                                                      Serdecznie witam was i tak właściwie nie wiem jak zacząć ten post , wypada mi podziękować wam że do mnie zaglądacie i jeszcze ze mną trwacie - buziole dla was sympatyczne duszyczki - ja natomiast .....ale o tym za chwilę i na początek podziękowania dla was za miłe słowa , które tu u mnie pozostawiacie a przywitam was czymś bardzo ale bardzo bynajmniej dla mnie cudownym czyli sercami wykonanymi w technice koronkowego lukrowania - //kunsztu///- takiej techniki nie nauczę się nigdy ale godne pokazania całemu światu to jest i oto - taki podarunek do mnie przyfrunął


nie wszyscy ją znacie - Tereska ma imię i tak od serca swego mnie obdarowała - własnoręcznie ozdabianymi piernikami - jeszcze piękniejsze robi cuda koronkowe z lukru królewskiego ---- ach mam , cieszę się i już
a to zdjęcie z neta samej twórczyni beż opakowań
czyż nie piękne? no zostawiam wam ten widok kochani a resztą nie wszystkiego będę się chwalić potem
                                .................................................................
                                    ......................................................

                                   Romantyczne Ptaszki - autorski wzór naszego
CORICAMO
wszystko na temat haftu - jak pamiętacie 3 w 1 powiem na zakończenie obrazu wykonanego ///
musicie być cierpliwi jak i sama Redakcja - za co bardzo dziękuję
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                            ,,,,,,,,,,,cała praca nad ptaszkami jak również nad co za zamierzałam wykonać idzie bardzo mozolnie - ale sprawy moje prywatne przybrały bardzo inny bieg zdarzeń - całe życie = ale do rzeczy
........... znalazłam kilka chwil  wolnych i powstał drugi ptaszek - aby opisać całość na którą muszę wszystkich już przygotować - a będzie to temat rzeka i plusów i minusów tego obrazu to muszę się bardzo przygotować do samego tekstu - matura nie była dla mnie ani obrona pracy dyplomowej tak dużą emocją jak będzie tekst o wspomnianym temacie powyżej ok pokazuję co zrobiłam w tej kwestii oto dwa są razem śpiewające

ja na ten moment serdecznie dziękuję Redakcji za cierpliwość oraz pozwolenie na zmianę w całości projektu 3 w 1
                                 ................................................................
                                 A teraz ciut się pochwalę dalej
całkiem niedawno AGA z różanej zrob iłą mi niesamowicie piękną niespodziankę i tak do samodzielnej pracy przyfrunęły do mnie takie cudne deseczki do ozdoby kuchni - nie wiem czy wolno mi się chwalić ale nie wytrzymałam - a ja tylko zadałąm takie pytanie Agę
i cudowny baranek zawieszka w prezencie również się znalazł - ma swoje miejsce w kuchni i cieszy moje oczka
ślicznie Aguś dziękuję a wiesz że wykorzystam papiery ITD COLLECION do pracy
....................................................................................................................................
                                 Nasza kochana Jadzia
również niedawno obdarowała mnie cudownym albumem w stylu vintage - a było to tak na FB Jadzia ogłosiła zabawę i ja tylko napisałm cztery wyrazy a on piękny przyfrunął do mnie a wygląda tak




...................................................................................................................................
                              Drogie dziewczyny AGA I JADZIA - jeszcze raz serca wam dziękuję a prezenty dla was się szykują - w odpowiednim czasie dotrą do was .
                               Proszę was tylko o duuuuużąąąa cierpliwość do mnie
 Natomiast wszystkim wam serdecznie dziękuję również za to że wam nie pozostawiam komentarzy w dalszym ciągu ale jestem z wami oraz czytam was regularnie - będzie czas będzie rada - naprawdę prosze o wielką wyrozumiałość wszystkich was - nie wszystko można zawsze - tak się mówi a rodzina jest najważniejsza.
....................................................................................................................................
                                    Na koniec się pochwalę co nabyłam - mam i się bardzo cieszę
 a na koniec tego weekendu częstuję was gruszkowym ciastem
to by było na tyle i obiecuję że wam pozostawiam komentarze bo jesteście wspaniali - dziękuję za uwagę i do następnego napisania wasza Marii - buziaki wam ślę - papapa




24 komentarze:

  1. Piękne ptaszki
    i gruszeczka1

    OdpowiedzUsuń
  2. te serducha są prześliczne, pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te serduszka to faktycznie koronkowa praca , nie miałabym odwagi chyba skonsumować . Piękne prezenty dostałaś. Ptaszki są cudne.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka to rzeczywiście koronkowa robota, pozostałe prezenty też piękne. Ptaszki pięknie wyglądają, haft wstążeczkowy jest uroczy. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu, pierniczki tak misternie udekorowane, że tylko jako dekorację je trzymać, żal zjeść.
    Prezenty piękne, najważniejsze że Tobie do gustu przypadły.
    Ptaszki z Coricamo idą pełną parą, efekt będzie nieziemski, już to widzę.
    Na koniec chwalisz się nowym nabytkiem, czyżby miało powstać coś w technice koronki klockowej, bo na to mi te pałeczki ze szpulkami wyglądają; a gruszeczkę właśnie konsumuję.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka to prawdziwe dzieło sztuki !!!
    Szacun dla Tereski !!! Imienniczka mojej mamy ;-)
    Tobie tylko pozazdrościć skarbów wszelakich.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ptaszki. Gratuluję cudownych prezencików.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piernikowe serducha przepięknie są udekorowane. Chyba bym ich nie zjadała :)
    Te ptaszorki są rewelacyjne. Jeszcze nie widziałam takiej techniki, a ciastem gruszkowym chętnie bym się poczęstowała :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty dostałaś Marii. Jesteście wszystkie bardzo zdolne- każda na inny sposób!
    Takie upominki cieszą niezwykle. Fajnie, że tu czasem zaglądasz, ale widzę, że lubisz fb:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prezenty ale pierniki mistrzostwo świata, ach powzdychać i pozazdraszczać tylko zostaje

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii dostałaś cudne prezenty,pierniczki zachwycające,a album jedyny w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihihi witaj Marii jesteś niesamowita :) cieszę się, że sprawiłam Ci taką radość, a baranek, miał być Aniolkiem:):):) najważniejsze, że Ci się spodobał :)
    Buziaki :)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  13. te serduszka piernikowe sa niesamowite, koronkowa robota. ptaszorków nie zazdroszczę bo bardzo pracochłonna to praca , ale myśle że jak je skończysz to będa cudne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ale slcznosci pokazałaś , i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty dostałaś, Marii :-) Szczególnie pierniczki... wspaniale wyglądają.
    Ptaszki cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś wspaniale obdarowana. Podziwiam szczególnie te ciasteczka. Aż szkoda je zjadać, są tak pięknie ozdobione. Twój hafcik zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marysiu bardzo duzo sie dzieje w Twoim małym świecie Art. Super projekt z Coricamo!...fajne prezenty i ciasto nowość:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Moja KOchana, wieki mnie znowu nie było, ale czas mnie dosłownie pożera! Jak się masz? Często myśle o Tobie i mam nadzieję , że to czujesz Kochana, Cudowne dostałaś prezenciki :* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. Te ptaszyska są przepiekne, swietnie władasz igłą....piernikiem sie podziel bo mi apetytu narobiłaś, buziaki Marii!

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no, ile prezentów, a przecież święta daleko...:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. na widok pierniczków aż mi ślinka poleciała, tylko żal by mi było unicestwić (wszamać) je ;) Z niecierpliwością też czekam na efekty pracy z nowym nabytkiem (koronki klockowej) Serdeczności życzę, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Marysiu, dawno nie byłam u Ciebie :(
    ale widzę, że Ty i blog macie się dobrze, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne prezenty! Fajny jest blogowy świat, tyle w nim dobrych ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ptaszki wygladaja bardzo ładnie - nie mogę doczekać sie całości. Pierniczki to pewnie zachowasz na pamiątkę - ja za nic bym ich nie zjadła. No a koronki klockowe...ciekawa jestem efektów - to kolejna technika pozostająca w sferze moich marzeń.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń