Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 29 listopada 2015

Nadszedł czas oczekiwania oraz dużo o mnie

                                                 Witam was serdecznie dziękując za wspaniałe słowa pozostawione pod ostatnim mym postem - witam bardzo ciepło nowe obserwatorki .
                                                  Moi drodzy dziś jest dzień szczególny dla nas wielu a mianowicie mamy pierwszą niedzięlę adwentową - czas oczekiwania i tak pokazuję wam mój stroik który robiłam na lekcjach , nie jest ciekawy ale jest mój
jednocześnie od razu znów się usprawiedliwiam - nie było mnie prawie miesiąc tutaj ale wecie gdzie mnie znaleźć - tam jestem bardzo często choć powem szczerze że zrobiło sie to ciut upierdliwe - no cóż życie . Dziś zaczęłam nadrabiać zaległości w komentarzach u was i myślę do wtorku się uporam z odwiedzaniem was  bo zawsze zaglądam ale z komentarzami których nie pozostawiam ostatnio - przyczyną jest również klawiatura moja nie wstukuje mi się literka i i i i  - muszę porządnie pacnąć by ją wstukać - ech . Ok - już koniec tłumaczenia
                              Aby nie zanudzać na pierwszy rzut ostatnie  moje moje prace wykonane w decu a pracowałam na papierach jakich ? wiadomo
ITD COLLLECTION


i tak zrobiłam dwie deseczki zawieszki jedna dla synowej bo ona kocha konwalie

następnie wykonałam deseczkę zawieszkę świąteczną
do konwalii wykorzystałam Paper Clasic D 0413
do świątecznego Paper Clasic  D 0460
ja nie zmienię partnera w decu bo dla mnie to bardzo profesjonalna firma oraz nie droga i wam również polecam czyli
co u mnie z haftami - kochani kiepsko bardzo kiepsko - nic praktyczne ale zrobiłam tzn. ubrałąm bombke



zaczęłąm haftować nową damę bez twarzy do nowej poduszki
kiedy ja ją skończę nie wiem - nie powiem za dużo mi się zaległości nazbierało aż kilku miesięcznych
hmmm co dalej ? - był bal jesienny w pzredszkolu i synowa mnie postawiłą do tablicy na kilka dn przed a ja nie miałam żadnych materiałów - nic poszłam na łatwiznę i zrobiłam małej Zu taki strój
spodniczka
 korale
i opaska  na główkę


no i taka skladanka ze wszystkiego - foty robione w tzw. biegu



co dalej ?
nasza wspaniała Xymcia znaczy Beatki przysłała  mi takie śliczności
aż z samych Kaszub - byłu słodkości ale zjadłam od razu - ech





jeszcze raz ci kochana dziękuję bardzo serdecznie a naparstki to ful wypas już nie mówię o jej wykonanym hafcie - buziaki ci ślę i przyjadę na pewno do ciebie ale latem - dziękuję za zaproszenie oczywiście .
a od Stasi - wy jej nie znacie wszyscy w swiecie naszym blogowym
nadeszły do mnie woreczki z moimi inicjałąmi oraz prawdziwie prawdziwą lawendą



misternie wykonane hafciki - dziękuję ci Stasiu z całego serca choć nie wiem czy tu zaglądasz
co w szkole?
ano bardzo dużo się dzieje - jeśli chodzi o praktyczne zajęcia to różne rzeczy wykonujemy : stroiki, choinki obrazki ale pokażę wam tylko kilka migawek -zresztą są nieciekawe ponieważ Pani Profesor która z nami prowadzi zajęcia nie jest florystką jest  plastykiem - był pokazany film i tyle - a więc my sobie wykonujemy a potem są oceny bardzo dobre , dobre i celujące
kilka moich zmagań ze sprawdzianów





















generalnie jak widzicie całą nauka jest oparta na wszystkim co naturalne - nie ma mowy o sztucznych chojakach , kwiatach etc.
ok nauka teoretyczna - nie jest źle ale nauczyć się trzeba bardzo dużo - poprzez chemię , biochemię, botanikę oraz biologię i może jeszcze inne - był już pierwszy egzamin - czekamy na wyniki. Muszę załatwić sobie praktykę u specjalisty florystyka jak inni również i będzię dobrze - tak myślę .
                               Kochani ja wam tu dziś tak wielkiego tasiemca napisałam że dopiero teraz się zorientowałam - zmykam na kawkę - dziś jak wspomniałam na początku posta ż zaczęłąm nadrabiać zaległości w komentach u was więc dotrzymuję słowa i do środy nadrobię zaległości a tym czasem papapa buziaki wielkie dla was zawsze ta sama Marii - kiedy się pojawię z nowym wpisem - nie wiem , na prawdę nie wiem

31 komentarzy:

  1. Marii , przepiękne te Twoje prace , aż Ci zazdroszczę talentu .Pozdrawiam i buziaczki Ci przesyłyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych prac! Wspaniała różnorodność:D Podziwiam wenę twórczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i taki przekrój techniczny:) Przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz wspaniałe rzeczy:) cudownie! Serdecznie ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowy zawrót głowy! Ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa Marysiu powrót w wielkim stylu! Pokazałaś tyle pięknych prac i dekoracji, że trudno wszystko skomentować. Najbardziej jednak spodobała mi się ta ubrana bombeczka - jest niezwykle oryginalna. Ubranko dla Zu wygląda ślicznie, szkoda że nie ma zdjęcia wnusi w przebraniu.
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ zaszalałaś. Pracuś z Ciebie, a wszystko śliczne i przemyślane. Uściski serdeczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka różnorodność prac Marysiu, taki nieduży wianek bardzo fajnie wygląda, duże wieńce to gdzie indziej bardziej pasują, a i bombka śliczniusia. Deseczki są bardzo ładne, ale żeby farby nie konsumować, to chyba tylko do dekoracji, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne Droga Marii, ale bombeczka najśliczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii! I taka jest wyższość bloga nad fb. Spokojnie podziwiam Twoje prace, czytam co się dzieje. Też postanowiłam bardziej się skupić na blogu, na wizytach u innych. To bardzo łączy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mari piękne prezenty dostałaś, ale i wiele pięknych prac stworzyłaś.
    Bombeczka jest wręcz cudna:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. deseczka świąteczna mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlatego nie mam fejsa [ czasami wpadam przez koleżankę] ale bardzo rzadkoi to w konkretnym celu- bywam i u Ciebie kochana , ale co tam prace piękne robisz , piękne upominki otrzymujesz, więc oby tak dalej ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Deseczka jest przepiękna!!! Życzę powodzenia Marii.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszytsko cudne Marii :* Zapraszam na candy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Marii Kochana, nic nie odpisujesz na maile moje, myślę że pewnie ich nie dostałaś bo kiedyś pisałaś że mas zproblem z internetem. Kochana, kontakt nam się tak urwał, aż smutno mi jest. Piękne deseczki, ślicznie szyjesz i pięknie decu robisz. Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Marii ale u Ciebie dzis dużo wszystkiego i tematów i fotek . Pobiłas chyba swój rekord w długości i rózności posta:-)
    Twoje prace wszystkie fajne , mnie się najbardziej spodobała bombka z haftem wstązeczkowym jest sliczna. Florystyki troche Ci zazdroszczę, choc jak pszesz o terii i egzaminach troche mniej :-).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. O raju nie nadążąm za Tobą Marii tyle tego narobiłaś .Mało mnie wszedzie,czasu nie mam ,na fb też tylko wpadam i wypadam ,czas goni jak oszalały.Kochana wszystko piękne,bardzo ciekawe ,nie wiadomo co komentować bo tyle tego natrzaskałaś .
    Deseczki śliczne ,dekoracje naturalne bardzo ciekawe,także ucz się kochana i pokazuj dalsze postępy .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii ile Ty prac zrobilaś a jeszcze do szkoly chdzisz i prezenty dostalas....Malenka, jestes Wielka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prace :-) Zachwycająca różnorodność.
    Bombka śliczna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace,jest ich sporo,ale bombka bije wszystkie;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  22. No kochana, wszechstronnie uzdolniona babeczka z ciebie;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wiele cudowności u Ciebie Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie to zawsze cudnych różności można się na oglądać i oczy nasycić.
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. To się napracowałaś florystycznie:))i haftowo:))i dekupażowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorowo i twórczo u Ciebie Marii :) Bombka wpadła mi w oko ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, bombeczką zauroczyłaś mnie- jest piękna. Co do stroików- podziwiam Twoją kreatywność w tym względzie. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu i w egzaminach :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Hihi wkońcu tu dotarłam na Twego kolorowego
    miłego fajnego bloga - jak zawsze dużo i ślicznie
    tworzysz - podziwiam :D A prezent należał się boś super
    hiper bombowa kobitka cieszę się ,że prezent przypadł
    do gustu - buziaki duże kochana cmok cmok :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie Twoje prace są bardzo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń