Miły gościu

Miły gościu

środa, 4 listopada 2015

Siedzicie dobrze bo jestem dumna sama z siebie

                                            
                                              Moi drodzy czytelnicy serdecznie wam dziękuje za waszą cierpliwość do mnie oraz za komentarze które pozostawiacie pod każdym mym postem - każdy jest szczery i z sercem napisany. Ja również was odwiedzam i nie miejcie mi w dalszym ciągu za złe iż praktycznie mam ograniczenia pozostawienia komentarza - to wszystko wróci do normy - kiedy ? szczerze powiem że sama nie wiem a jestem z tego powodu bardzo smutna.
                                              ..............................................
                                              Dziś witam was przepiękną podkładką pod gorący kubek którą mi przywiozła z wakacji moja ukochana synowa
                                  I wracając do tytułu dość zagadkowego - siedzicie ?
moi drodzy pragnę was poinformować że Poszłam Do Szkoły - a ja myślałam że mi jeden dyplom plus zawody pokończone oraz wszelakie kursy pokończone ,
no niestety jak mówią w miarę jedzenia apetyt wzrasta i rozpoczęłam sobie te szkołę w Policealnym Studium Zawodowym o profilu - FLORYSTA i tu uwaga nie mylcie z jakimiś kursem  normalna dyplomowana szkoła , przede mną cały rok nauki - yo się będę uczyć się tak wspaniałego zawodu ,
                               Co zrobiłam jak mnie nie było - praktycznie mało :
- romantyczne ptaszki leżą czekają na wenę , ale zaczęłam robić małe prezenty dla was i tak postały etui na okulary skromnie bo tylko trzy
tak wyglądają



dodatkowo wykonałam do konkursu świeczką - zaznaczam moja pierwsza
wykonaną z papieru klasycznego firmy
ITD CPLLECTION


Co po za tym - dalej siedze w kuchni - ale są to już suszone owoce , warzywa i grzyby ale tylko pieczarki - niestety w moim regionie nie ma leśnych a szkoda bo je uwielbiam no cóż natura robi swoje
                                       Moi drodzy dziękuję wam serdecznie za wyrozumiałość a dlaczego siedzę na FB - to już dawno wiecie - obiecuję was odwiedzić tematycznie tzn. pod postacią pozostawienie komentarzy ale kiedy to nastąpi sama nie wiem - póki co buziaki wam ślę wielgachne i zmykam znów do obowiązków swych oraz na FB wasza zawsze ta sama Marii oraz serwuję wam ślimaczki serowo szynkowe w cieście francuskim - papappapa

34 komentarze:

  1. Ja też z chęcią bym zrobiła kurs florystyczny, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te etui:) powodzenia w szkole, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Etui przepiękne Marysiu, jeżeli jeszcze usztywnione, żeby okulary się nie stłukły, to super. Pięknie wygląda udekorowana przez ciebie świeczuszka, bardzo świąteczna i nastrojowa. Masz prawo być dumna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie wspaniałe ślimaczki :-) Serdeczności Marii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui bardzo ładne. To już trzecia blogowa osoba (spośród tych, które czytam) rozpoczęła naukę w takiej szkole w tym roku. Sama chętnie bym się wybrała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka mawia, że " na naukę i na miłość nigdy nie jest za późno"!
    Powodzenia Marii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii, to wspaniała wiadomość. Ja też chętnie zapisałabym się do takiej szkoły:) Pokażesz nam Swoje cudne wyroby kwiatowe:) Czekam!
    Marii , pamiętasz jak zapisałaś się u mnie na zabawę "podaj dalej" ? Proszę o kontakt ze mną i podanie adresiku. U mnie na blogu jest po prawej stronie koperta pocztowa. Proszę Cię o kontakt.
    Całuski!
    Niestety nie mam Fb i nie mogę Cię podglądać:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu, serdecznie gratuluję! Życzę Ci dużo wytrwałości i satysfakcji z nauki - dasz radę, wierzę w to!
    Muszę Cię również pochwalić za zdjęcia, są coraz lepsze.
    Etui są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w szkole Marii. Ślimaczki są bardzo apetyczne . Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z taką szkołą! Też bym się zapisała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Marii , i życzę powodzenia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii Droga, ślimaczki w cieście uwielbiam- każde. narobiłaś mi apetytu i jutro chyba zrobię ;) Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w nauce życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Etui piękne, takie romantyczne:)) a świeczka bardzo dekoracyjna, pięknie będzie zdobiła świąteczne dni:)) w szkole życzę powodzenia, bardzo miło wrócić do nauki, zwłaszcza tak przyjemnej:) pozdrawiam cieplutko życząc dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Moja Marii, jak zawsze tworzysz pięknie, napisałam Ci małego maila, nie wiem czy dostałaś.Kochana, cieszę się że idziesz do szkoły, Florysta to na prawdę stwietna i kreatywna sprawa. Gratuluje Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. prace są śliczne, bardzo podoba mi się etui , co do szkoły "zazdraszczam" fajnie jest umieć tworzyć kompozycje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w szkole!:) I częstuję się ślimaczkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i super, teraz powodzenia i wytrwałości podczas edukowania ;) Sama się zastanawam na jakimś kursem zawodowym...

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w szkole, Kochana :-) Pięknego zawodu się uczysz.
    Etui na okulary cudowne :-)
    Za to ślimaczki... wyglądają przepysznie... już jestem głodna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. To super Mari, sama chętnie zapisałabym się do takiej szkoły. To świetnie, że ciągle chcesz się rozwijać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Etui sliczne , musze chyba sie dokształcic z haftu bulionowego , bo strasznie mi sie te Twoje różyczki podobają. Gratuluję decyzji o nauce , podobno na to nigdy nie jest za późno :-) Florystyka jest fajnym doświadczeniem i fajnym pomysłem na rozwijanie swoich umiejętności. Życze powodzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii, to wspaniale,że podjęłas takie wyzwanie...bo to przeciez cały rok, ja przyznam,że od października chodzę na warsztaty florystyczne gdyz zawsze ukłądanie kwiatów mnie pociągało, więc nie zaszkodzi troszke wiedzy na ten temat...pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich jesiennych bukietów;))

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia Kochana 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia Marii :) Ostatnio i ja pokochałam florystykę, a moją pierwszą pracą był jesienny wianek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Florystyka piękne doświadczenie , będziesz nas uczyć w blogowym świecie , upominek super ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak świetnie, że znalazłaś czas i ochotę na kolejną umiejetność :) Samych sukcesów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  26. też kocham florystykę Marii... jednak kursu nie robiłam.. ale... kwiaciarnię miałam swoją przez ładnych parę lat !
    świetne prace :) buźka

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam te śliczne różyczki na etui!

    OdpowiedzUsuń
  28. Po przeczytaniu niniejszego postu mam wrażenie, że jedyne co brak Ci teraz do szczęścia Marii, to czas. Życzę Ci zatem więcej czasu na sprawy i zajęcia, które sprawiają Ci radość. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia kochana. Marii florysta to nie byle jaki kierunek - super sprawa. Oj nauki też będziesz miała sporo. Ale z pewnością sobie wyśmienicie poradzisz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :)
    trafiłam tutaj z któregoś z zaprzyjaznionych blogów, mamy wspólnych przyjaciół i bardzo się cieszę, że znalazłam Ciebie. Kolejna wspaniała dusza z pasją :D Trzymam kciuki za naukę :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marysiu, cudownie, ależ masz pawer :)Podziwiam i życzę ukończenia szkoły z szóstką !

    OdpowiedzUsuń
  32. Mario ! Z tą szkołą to wiesz - bardzo Ci kibicuję !!! Sama chętnie bym do takiej poszła, ale muszę odpocząć. Ja, stara kwiaciarka jestem. Ukończyłam kiedyś kurs bukieciarski w Poznaniu, a potem chciałam jeszcze, ale nie było takich szkół. Była tylko prywatna i koszty nauki były ogromne. Pozdrawiam Cię i przytulam do serca :))
    P.S. A co wyście się wszyscy uparli dziś na te ciasto francuskie zawijane ? Chyba ja też zrobię !

    OdpowiedzUsuń