Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 6 grudnia 2015

Moje nowości o żróżnicowanej tematyce

                                            Witam was serdecznie dziękując za wyrozumiałość oraz cierpliwość waszą do mnie jak również za wspaniałe słowa pozostawione pod waszymi komentarzami .
                                            Jak obiecałam wam odrabiam zaległości choć w wolnejszym tempie - to widzicie przecież - sprawy zaległych prac trzeba było odrobić zdać kilka zaległych prac oraz prac pisemnych . Tak że myślę iż w pełni mnie rozumiecie za co bardzo dziękuję .
                                            Moi kochani zacznę od ostatniej pracy którą wykonywałam wczoraj na zajęciach a jest to  bukiet o tematyce przestrzennej w naczyniu  użytkowym - ja wykonałam w filiżance - fota prosto ze szkolnej ławy
i kilka zbliżeń już w domu ale na szybko




 co dalej musiałam wykonać dwie prace zaległe z października - tak to jest jak się zaczęło szkołę o miesiąc później
i tak skromny stroik na cmentarz




musiałam ubrać dynię w kwiaty


zaległości odrobione i pisemne praktyczne tak że lecę już na bieżąco
zaliczone wszystko - oceny różne celujące , bardzo dobre i dwie czwórki z plusem i to mnie przeraża - mam możliwość poprawienia .
                                     .....................................................

Dla bardzo sympatycznej koleżanki i blogowe ( choć nie wiem czy ona wie że mam bloga ) zrobiłam etui na nożyczki




ale nożyce zostają ze mną za bardzo je lubię .
Powstała bombka w której wykorzystałam papiery znanej już wam firmy
ITD COLLECTION
Paper Clasic  D 0498




Moi drodzy mam nadzieję że nie zapomniałam a jak tak to pokaże w następnym poście - dziś wam życzę wspaniałego przyszłego tygodnia i do napisania następnym razem  oraz od jutra nadrabiam u was odwiedziny - cóż komp mi się tak zacina że ten post pisałam ponad dwie godz, - ech czeka mnie zaś wydatek - papapa buziaki wam ślę wasza Marii






22 komentarze:

  1. Urocze mikołajkowe drobiazgi Marysiu, dynia w kwiatach, to coś nowego, a etui na nożyczki, to luksusowy prezent, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marii :)
    Widzę że jesteś bardzo dobrą uczennicą,piękne prace powstają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, ale jesteś zdolniacha! Gratulacje :) Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś super sobie radzisz w tej szkole, bukieciki urocze, a to etui na nozyczki boskie !!
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wszystko u Ciebie Marii podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kompozycje kwiatowe. Etui na nożyczki z moim ulubionym haftem jest super. Pozdrawiam i samych szóstek w nauce życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii, przepiękne bukiety wykonałaś, jesteś zdolniacha.Nie wspominając o bombce , bardzo mi sie podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii tak to jest w szkole wszystko trzeba nadrobić i zaliczyć :) ale widzę że świetnie sobie radzisz,kompozycje powstają pomysłowe i piękne.
    Prezencik dla koleżanki śliczny i delikatny.
    Do następnego napisania i ucz się pilnie :)))buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie Kochana ! Mariii jesteś taką zdolną osóbką! Tęskno mi do CIebie, nic się nie odzywasz, ale rozumiem, że po prostu nie masz czasu :) Etui zrobiłaś piękne na pewno uszczęśliwiłaś Koleżankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne bukiety :-) Szczególnie podobają mi się róże w filiżance.
    Bombka przepiękna - jesteś bardzo zdolna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mari galerię piękności otwieraj :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności kochana ! Etui bomba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny bukiet, etui także.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo się u Ciebie Marysiu dzieje! Wszystko śliczne i radosne. Tym razem zachwycił mnie bukiecik w filiżance - fantastyczna kompozycja.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle nowości u Ciebie Mario i wszystkie śliczne, pięknie wykonane. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii! Cudny bukiecik w filiżance zrobiłaś! Uczysz się dobrze, nie tylko manualnie i tak trzymaj:))))
    A etui po prostu jak z czasów mojej prababci, przecudne w kolorze i wykonaniu.
    ps Marii jeszcze troszeczkę miej cierpliwości:) Tworzę dla Ciebie i myślę, że w tym tygodniu poleci! Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne Marii a ten pierwszy bukiet rewelacja:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Etui cudowne a nożyczki mam takie same i też bardzo je lubię ;)
    Bombka bombowa i ja mam zamiar kilka zrobić bo tęsknię do decupage'u
    hihihihi - miłego wieczorku buziaki papa :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że szkoła wpływa na Ciebie kwitnąco :) bardzo ładne kompozycje. No i etui - zachwyca.
    Pozdrawiam i miłej nauki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii... podziwiam na FB Twoje robótkowe szaleństwa... hihi
    buźka

    OdpowiedzUsuń