Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 29 listopada 2015

Nadszedł czas oczekiwania oraz dużo o mnie

                                                 Witam was serdecznie dziękując za wspaniałe słowa pozostawione pod ostatnim mym postem - witam bardzo ciepło nowe obserwatorki .
                                                  Moi drodzy dziś jest dzień szczególny dla nas wielu a mianowicie mamy pierwszą niedzięlę adwentową - czas oczekiwania i tak pokazuję wam mój stroik który robiłam na lekcjach , nie jest ciekawy ale jest mój
jednocześnie od razu znów się usprawiedliwiam - nie było mnie prawie miesiąc tutaj ale wecie gdzie mnie znaleźć - tam jestem bardzo często choć powem szczerze że zrobiło sie to ciut upierdliwe - no cóż życie . Dziś zaczęłam nadrabiać zaległości w komentarzach u was i myślę do wtorku się uporam z odwiedzaniem was  bo zawsze zaglądam ale z komentarzami których nie pozostawiam ostatnio - przyczyną jest również klawiatura moja nie wstukuje mi się literka i i i i  - muszę porządnie pacnąć by ją wstukać - ech . Ok - już koniec tłumaczenia
                              Aby nie zanudzać na pierwszy rzut ostatnie  moje moje prace wykonane w decu a pracowałam na papierach jakich ? wiadomo
ITD COLLLECTION


i tak zrobiłam dwie deseczki zawieszki jedna dla synowej bo ona kocha konwalie

następnie wykonałam deseczkę zawieszkę świąteczną
do konwalii wykorzystałam Paper Clasic D 0413
do świątecznego Paper Clasic  D 0460
ja nie zmienię partnera w decu bo dla mnie to bardzo profesjonalna firma oraz nie droga i wam również polecam czyli
co u mnie z haftami - kochani kiepsko bardzo kiepsko - nic praktyczne ale zrobiłam tzn. ubrałąm bombke



zaczęłąm haftować nową damę bez twarzy do nowej poduszki
kiedy ja ją skończę nie wiem - nie powiem za dużo mi się zaległości nazbierało aż kilku miesięcznych
hmmm co dalej ? - był bal jesienny w pzredszkolu i synowa mnie postawiłą do tablicy na kilka dn przed a ja nie miałam żadnych materiałów - nic poszłam na łatwiznę i zrobiłam małej Zu taki strój
spodniczka
 korale
i opaska  na główkę


no i taka skladanka ze wszystkiego - foty robione w tzw. biegu



co dalej ?
nasza wspaniała Xymcia znaczy Beatki przysłała  mi takie śliczności
aż z samych Kaszub - byłu słodkości ale zjadłam od razu - ech





jeszcze raz ci kochana dziękuję bardzo serdecznie a naparstki to ful wypas już nie mówię o jej wykonanym hafcie - buziaki ci ślę i przyjadę na pewno do ciebie ale latem - dziękuję za zaproszenie oczywiście .
a od Stasi - wy jej nie znacie wszyscy w swiecie naszym blogowym
nadeszły do mnie woreczki z moimi inicjałąmi oraz prawdziwie prawdziwą lawendą



misternie wykonane hafciki - dziękuję ci Stasiu z całego serca choć nie wiem czy tu zaglądasz
co w szkole?
ano bardzo dużo się dzieje - jeśli chodzi o praktyczne zajęcia to różne rzeczy wykonujemy : stroiki, choinki obrazki ale pokażę wam tylko kilka migawek -zresztą są nieciekawe ponieważ Pani Profesor która z nami prowadzi zajęcia nie jest florystką jest  plastykiem - był pokazany film i tyle - a więc my sobie wykonujemy a potem są oceny bardzo dobre , dobre i celujące
kilka moich zmagań ze sprawdzianów





















generalnie jak widzicie całą nauka jest oparta na wszystkim co naturalne - nie ma mowy o sztucznych chojakach , kwiatach etc.
ok nauka teoretyczna - nie jest źle ale nauczyć się trzeba bardzo dużo - poprzez chemię , biochemię, botanikę oraz biologię i może jeszcze inne - był już pierwszy egzamin - czekamy na wyniki. Muszę załatwić sobie praktykę u specjalisty florystyka jak inni również i będzię dobrze - tak myślę .
                               Kochani ja wam tu dziś tak wielkiego tasiemca napisałam że dopiero teraz się zorientowałam - zmykam na kawkę - dziś jak wspomniałam na początku posta ż zaczęłąm nadrabiać zaległości w komentach u was więc dotrzymuję słowa i do środy nadrobię zaległości a tym czasem papapa buziaki wielkie dla was zawsze ta sama Marii - kiedy się pojawię z nowym wpisem - nie wiem , na prawdę nie wiem