Miły gościu

Miły gościu

piątek, 8 stycznia 2016

Powolne powroty i jeszcze inne sprawy

                                                  Witam was serdecznie moi drodzy - dziękuję wam bardzo ale to naprawdę z całego serca za wasze odwiedziny  za to że wytrwaliście tyle czasu ze mną bo to już jest dość troszkę latek jak z wami jestem może mało a może i dużo , ale o tym później wam napiszę - jak nie zapomnę oczywiście .
                                                  Jeszcze raz wszystkiego  dobrego w tym Nowym Roku wam życzę :):):) a róże dla was moi kochani
                                                 

                                  Właściwie sama nie wiem od czego mam  zacząć po tak długiej praktycznie nieobecności ale i obecności bo byłam z wami cały czas ,  pisałam posty ale rzadko zostawiałam komentarze jak zauważyliście ( mam wielką nadzieję że mi wybaczycie ) . ostatnio jak widzicie nadrobiłam prawie wszystkie zaległości u was a do kogo nie dotarłam dotrę serca drogie - no niestety bariera stała mi twarzą w twarz  i na tym zakończę bo po co rozniecać stare rany . A zacznę ten Nowy Rok z radością bo życie w realu oraz blogowe jest wspaniałe.
                                 Co u mnie to chyba za wiele nie muszę pisać - nauka , szkoła  teraz egzaminy mi się szykują a ja się uczę i uczę ale i swoje hafciki też haftuję i tak zaczęłam 1 stycznia 2016 Roku haftami drobnymi a co powstało ?
inspirując się od dość długiego czasu pracami Kajki , wykonałam mój pierwszy medalion
a wygląda tak




                              dalej idąc za tzw.ciosem zrobiłam   miniaturowe pudełeczko na drobne koralki a właściwie perełki które mieszkały w woreczku - teraz mają swój mały domek


powstają następne hafty które niebawem pokaż w odsłonach już praktycznych jak dziś
                                Co mnie spotkało pod koniec ub. roku ? - same radości
przyfrunęły do mnie :
cudowna miniaturka  karteczka od naszej kochanej Jadzi z bloga - Sercem Tworzone


od kochanej Stasi - większość jej nie zna ale bywalcy FB wiedzą o kogo chodzi
takie cudo - wewnątrz tylko był prezent dla mojej rodziny oraz dla mnie  to szanuję


potem nadeszły takie cuda
Beatki - pierniczki od zadań spec. nie znacie - bywalcy FB - owszem - nie wiem skąd miała mój adres tylko się domyślam a oczy moje ujrzały te cuda



pierniczki jeszcze pachną i patrzę na nie i patrzę , ale to nie wszystko - do pudełka z pierniczkami był dołączony cudowny prezent - oczy moje były chyba wielkie a była to zakłądka do książki od - Kajki Kasi - teraz już wiem skąd Beatka miała moje namiary a zakładka taka piękna jest - oto ona

Kajka czyli Kasia oraz Beatka tworzą duet i tak to razem wygląda
wspaniale - nieprawdaż ?
ale , ale to jeszcze nie koniec
tuż przed nowym rokiem dotarły do mnie takie następne cuda
bo nie ma nic piękniejszego jak słowa pisane przez  osoby znane a to sa moje przyjaciółki
i tak od Basi z bloga - 5 pór roku - wszyscy ją znamy
dotarła do mej rodziny - książka jest cytowana z sercem od serca dla mojej rodziny

od sisterki - Jolandy / Jolca art / - też ją wszyscy znacie - jej pierwsze wydanie cudnych wierszyków - rymowanek dla dzieci dedykowane dla mnie oraz małej Zu

do książek dołączone karty z życzeniami jak widać
i od Beatki naszej kochanej Xymy Dm - cudowne życzenia świąteczne

dziękuję wam serdecznie kochane dziewczyny za tak wspaniałe prezenty oraz pamięć
były jeszcze sms - y dużo m. inn. od Małgosi - sutasz Gochy i od Jadzi - sercem tworzone oraz nadeszły do mnie prezenty ale już od najbliższych - teraz już kochani będę kończyć - jutro muszę napisać pracę kontrolną bo zmiana w planie zjazdów lekcyjnych mamy i dalej uczę się tzn. przygotowuję się do egzaminów i akcentem moich muszelek ( znikoma bardzo częśc mej zbieraniny ) mówię wam papapa - życzliwości życzę oraz ślę buziaki wasza Marii











                                       

31 komentarzy:

  1. Marii ale wór prezentów dostałaś...nie za duzo? Chyba poproszę o zwrot mijego, ha,ha,ha, zartuję. Medalion i pudełeczko swietne, jak zawsze cudne hafciki, buziaki zostawiam, Yolca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marii :)
    Cudny ten Twój medalion i piękne niespodzianki otrzymałaś od blogowych koleżanek. Dobrze, że wróciłaś do nas, bo stęskniłam się za Tobą. Jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Serdeczności. Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii oj byłaś grzeczna ostatnio skoro dotarły do Ciebie takie piękne prezenty,wszystkie bez wyjątku ofiarowane z serca,to takie miłe ,być obdarowanym bezinteresownie,ot tak z przyjaźni i to jest piękne.
    Marii Twoje malutkie cudeńka zapierają dech,ależ to misterna robota :)
    Realizuj marzenia,twórz cudeńka i bądź z nami cały czas,buziaki ślę,pa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty! Piękny medalion! Wspaniałego roku Marii!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności dostałaś ,,
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj wiedział gdzie iść :). Cudne maleństwa wyszły spod Twoich łapek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszymy się Droga Marii razem z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny medalion i pudełeczko. Szczerze podziwiam!
    Prezenty wspaniałe.
    Wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Marii w Nowym Roku życzę Ci wszystkiego dobrego i niezwykłego, no i oczywiście twórczego:) Widzę Gwiazdor był bogaty:) cudenka dostałaś:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty! Suuuper! Gratulacje Marii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii ale prezenty u Ciebie obrodziły. Medalion mnie zachwycił !!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii medalion jest cudny!!
    a co do prezentów, to musiałaś być bardzo grzeczna:D
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze,piękne prace;)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Marianna

    OdpowiedzUsuń
  14. Bogato zakończył się stary rok u Ciebie Marii . Piękne prezenty , a hafciki jak zwykle zachwycające. Pozdrawiam cieplo !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryś medalion i mini pudełeczko są przepiękne . Te bulionowe różyczki wychodzą Ci cudnie, aż mam ochotę spróbować i ja tego haftu.
    Prezenciki i karteczki dostałaś śliczne . Życze Ci powodzenia w Twojej szkole, obyś wszystkie egzaminy zaliczyła na 5
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci wytrwałości w nauce i samych sukcesów:))Twoje hafty cudne:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. te maleńkie hafciki zachwycają. Również życzę sukcesów. Prezenty są świetne, najważniejsze, że inni o nas nie zapominają . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę muszelki. Samam też je zbieram :) Pracowita jesteś babeczka i szkoła, nauka i codzienne obowiązki...
    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii Kochana, u Ciebie zawsze wiele zachwycających prac. Dziękuje za różę ! Domek na koraliczki jest przecudny ! Jakże miło jest posiadać takie Vintagowe pudełeczko, jednakże medalion jaki zrobiłaś dosłownie mnie omamił. Jest piękny w każdym swym detalu. Wygląda idealnie Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mario, nie martw się zaległościami. Ja ich nie zauważyłam, bo Ty zawsze jesteś i piszesz coś miłego dla każdego :)Medalion jest przepiękny !!! Sama kiedyś się przymierzałam , by zrobić taki z różyczkami wyszywanymi. Pudełeczko też urocze! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii prace cudowne a prezenty piękne tylko czasu wciąż za mało. Powodzenia w nowym roku Ci życzę i chwili wytchnienia:0 pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prace Marii. Wspaniale haftujesz i do tego miniaturki. Cudo.
    Prezenty też przepiękne, dziewczyny się postarały.
    Pozdrawiam i powodzenia w nauce życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego Nowego Roku, Marii :-)
    Cudne prace :-) Medalion doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii życzę Ci fantastycznego roku i zdania wszystkich egzaminów z uśmiechem na twarzy, tanecznym krokiem i przytupem zwyciężczyni. :) A teraz z chęcią powgapiam się jeszcze w Twoje misterne haftowanie. Mogę? ;)
    Ściskam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego co najlepsze w tym 2016 roku życzę !!!
    Twoje haftowane drobiazgi są urokliwe.
    A prezentów można pozazdrościć. Te pierniczki rzucają na kolana...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne niespodzianki Marii; medalion urodziwy... też na takiego mam oko by zrobić
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Medalion mnie zauroczył, zakładka też bardzo oryginalna. Wielu Mikołajów o Tobie pamiętało, jakie to miłe, od razu humor Ci się poprawił.Pomyślności !

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny medalion stworzyłaś i worek prezentów dostałaś :) Czuję radośc w Twoim seru i tak trzymaj.Dobrego roku Tobie Marii życzę.Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii Droga, cieszę się, że jesteś, choć i tak byłaś cały czas :)))
    Jeszcze raz dziękuję za życzenia i przesyłam Tobie moc uśmiechów i buziaków :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe to pudełeczko i medalion. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń