Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 1 lutego 2016

Jeden motyw a dwa zastosowania

                                              Witam was bardzo serdecznie moi kochani - tak , tak wiem : ale czy muszę się tłumaczyć ? - mam nadzieję że mnie rozumiecie iż w dalszym ciągu mimo że was odwiedzam nie pozostawiam komentarzy - kupię nowego kompa to będzie po staremu . Dziękuję wam za wasze komentarze w których pozostawiacie tyle miłych słów oraz za to ze jeszcze ze mną trwacie.
                                             Moi drodzy - ja dziś krótko oraz zwięźle ale chcę wam pokazać moje trzy  prace oraz zajawkę do następnej pracy - a więc : pewnego dnia styczniowego siedząc na FB - odczytałam .............
                                            OK - co ja wam tu będę mówić dużo : haft jak mnie znacie mam często ich mnóstwo gotowych w pudłach - tak więc powstały dwie nowe  prace a sam centralny wzór wygląda tak

różnica kolorystyczna jest tylko w owalach ale o tym za moment - teraz wam pokażę jak wygląda nowe lustereczko ( ma ono swą historię oj ma ) oto one :




oraz kochani jak w tytule - jeden motyw ....
i powstało jajo na bieżąco już haft i ( a to znów historia - być może niebawem się dowiecie ....)  wyszło jajo wielkanocne
a wygląda tak




nie pamiętam czy wam pokazywałam jeszcze jedno lusterko - tak jakoś lubię je robić wzór podobny tyle że kolorystyka inna

zrobiłam baranka na styczniową zabawę w kolory ale go nie wstawiłam u Danutki- ach ( pokaże go innym razem )
Co u mnie - to widać powyżej - znaczy : mam czas to coś powstaje a tak to jestem po jednym egzaminie - zaliczony perfekt za kilka dni następny egzamin - więc idę się uczyć a jest czego - mówiąc wam papapa oraz buziole śląc jeszcze raz was proszę o wyrozumiałość i kwiatki dla was wiosenne bo już tych kurtek to nie lubimy chyba na sobie
z mała zajawka następnej pracy  i  do następnego napisania papapa


P.S nawiązując do początku - pisanie długich zdań sprawia już od trzech m- cy mi dużą trudność na rozsypanym już kompie - mam nadzieję na waszą wyrozumiałość - proste nowy muszę kupić :):):)






27 komentarzy:

  1. Marii, zjawiasz się i znikasz, ale i tak Cię kochamy >3 Twoje prace jak zwykle zachwycające- lustereczka boskie ))) Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Marii a u Ciebie jak zwykle same śliczności:)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Marysiu te twoje haftowane drobiazgi i cierpliwie poczekam na następne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik w każdej odsłonie wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne hafciki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz Marii, że wszystko mi się u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje hafty , pięknie je zastosowałaś. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu, piękny motyw tych hafcików i piękne zastosowania.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Marii uwielbiam Twój styl, Twoje prace, hafty są przecudowne ! Masz ogromny talent Kochana i czekam niecierpliwie na Ciebie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podobają Marii Twoje hafty. Są niezwykle urocze, delikatne i konbiece.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że napisałaś :) Lubię te Wasze rękodzieła bo wnoszą trochę ciepła w te zimowe dni... a ozdoby wielkanocne przybliżają duchowo do świąt :)))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marysiu te twoje bulionowe różyczki i hafcik zachwycają mnie od dawna. Piękne zarówno lusterka jak i pisanka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne różyczki :-) Przepiękne lusterka - zachwycające...
    Jajo wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, hafciki boskie, lustereczka świetne...pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nie przejmuj się ,że tak mało tutaj Ciebie . Każdy robi to co mu wygodnie i na ile czas pozwala.A Twoje różyczki bulinowe są śliczne ,takie kocham najbardziej,muszę kiedyś też spróbować je robić .
    Trzymaj się ,buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nie mogę się na te lustereczka napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te Twoje różyczki bulionowe śliczne:)a pomysł na lusterka super:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Lusterka odlotowe ale pisanka równie ładna :) Pozdrawiam Marii serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne śliczne cudeńka zaprezentowałaś! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafty, zresztą jak zawsze. Proste przedmioty stają się wyjątkowe, Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii lusterka są śliczniutkie,jajeczko też pięknie wygląda z tym delikatnym haftem,same wspaniałości:)Buziaczki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Kochana Marii jak mnie tu dawno u Ciebie nie było. I nic się nie zmieniło :* same śliczności tworzysz jak zawsze :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Mariii piękne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafcik cudeńko Marysiu;)Wyjątkowo przypadło mi do gustu;) Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrzę, patrzę podziwiam :) i coraz bardziej mi się też chce :) myślę ,że kiedyś spróbuję ...cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wciąż podziwiam Twoją zdolność tworzenia kwiatów za pomocą igły i nitek. :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń