Miły gościu

Miły gościu

środa, 16 marca 2016

Mini hurtem dzisiaj

                                         Dawno mnie tu nie było moi kochani - witam was serdecznie oraz ślę wam moc uścisków .
                                         Mini hurt - nazbierało się troszkę pod mą nieobecność . Na początek witam was moją nową partią muszli która niedawno do mnie przyfrunęła
                                 Zapewne chcecie wiedzieć dlaczego mnie tu tak mało - dla przypomnienia / podstawowy brak kompa był dla mnie jak chyba dla każdego z was by był niemożliwie nużący a pożyczanie od syna na pół godziny dziennie albo nieraz w ogóle - nie bawiło mnie - to tyle wyjaśnien /
                                Następnie przyfrunęły do mojej skromnej innej kolekcji naparstki
prezenciory są od najbliższych
                                 co u mnie się działo? - tworzyłam , uczę się i ogólnie się nie nudziłam . Powstały różne prace - etui moje osobiste na me olbrzymie nożyce


powstaje również pomału do kompletu igielnik
Powstaje również następny komplet : etui na nożyce oraz igielnik ale już bardziej w stylu wiktoriańskim


Dla pewnej Kasi powstało etui  na okulary



Dla przesympatycznej Marzenki powstał komplet - etui na okulary oraz lustereczko w kolorze blue





Pracowałam nad publikacją mojego haftowanego jaja dla Twórczych Inspiracji , który to artykuł jest opublikowany w ostatnim numerze przedświątecznym - nie chwalę się ale powiem szczerze że jest to bardzo miłe uczucie widzieć swą własną pracę na łamach czasopisma






bardzo często piekę ciasto a la jabłecznik na biszkopcie
a co drugi dzień chlebki własne

powstaje swetrzysko na wiosnę

powstało bogato zdobione koronkowe jajo


powstało również jajo w decu





zaprojektowałam sobie zająca świątecznego i jest już w trakcie wykonywania

powstaje bransoleta ; skóra , haft, drewniane koraliki , len sznurek bawełniany czyli wszystko co naturalne / niestety straciłam nad nią chwilową wenę i leży w pudełku czekając na swą kolej ukończenia /

co w szkole? - jestem po egzaminach - zdałam na bardzo dobre oceny wszystkie i oczywiście uczęszczam na drugi semestr
a oto moje prace z egzaminów praktycznych

jest jeszcze wiele innych prac już z drugiego sem. ale pokaże wam innym razem
a tak ogólnie to co dziennie haftuję tzn. szykuję sobie bazy haftów do przyszłych innychprac
dziś już będę kończyć -  idę nadrabiać wszystkie zaległości u was buziole wielgachne wam ślę - zawsze ta sama Marii wasza i stroik z ostatnich zajęć praktycznych dla was a i przywołujcie wiosnę proszę bo jest paskudnie i zimno za oknami i jeszcze ten śnieg brrr.


mam nadzieję że was nie zanudziłam papapa






25 komentarzy:

  1. Marii najdroższa! to ile ty masz rąk, kochana? Ile godzin ma Twoja doba? odnoszę wrażenie, że Ty nie z tej planety ;) Cudeńkami nas tu karmisz wzbudzając zazdrość (tę pozytywną) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow same wspaniałości, nie wiem co napisać, fantastyczne dzieła :-) gratuluję zdania egzaminów. Wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii, ciasto wygląda wspaniale. Chlebek również. Bardzo lubię muszelki, prześliczne! Będziesz się pewnie śmiała, ale etui na okulary wygląda jak malutki śpiwór dla dziewczynki :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Marii, jak dawno Cię nie było. Nic dziwnego, że tak wielkim asortymentem nas uraczyłaś. Przepiękne te Twoje hafty bulionowe, a w gazetce oczywiście widziałam kursik Twojego autorstwa, gratuluję. Gratuluję też zdania egzaminów i przejścia na drugi semestr. Pracowita pszczółeczka z Ciebie i spijasz miodzik z pracy swoich przezdolnych rączek. Brawo i pozdrawiam bardzo gorąco, wiosna już tuż, tuż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jaka ogromna ilość fantastycznych prac, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek Orkiestra takim mianem śmiało Cię można nazwać!Piękne prace,uwielbiam je podziwiać a to co napisałaś na moim blogu Marii kochana to dla mnie zaszczyt gdybym została Twoja inspiracją ♥ Gratuluję zdanych egzaminów,ale kto jak nie Ty :)Gratuluję również publikacji,aż Ci troszkę zazdroszczę ;)Pozdrawiam Cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Długo Cię nie było ale przez ten czas napracowałaś się twórczo i nie tylko:) Powstały śliczne prace i sporo wypieków. Pracuś...
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda robisz Marii. Pozdrów serdecznie Twoich Panów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracuś z Ciebie Marysiu! Wszystkie prace są przeurocze i bardzo w Twoim stylu. Serdecznie Ci gratuluję publikacji - to musi być wspaniałe uczucie oglądać swoje prace w czasopiśmie. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii dawno Cie nie było ale za to masz teraz super powrót. Tyle prac na raz a wszystkie piękne.
    Przed wszystkim gratuluję występu w Twórczych Inspiracjach . To wielki zaszczyt . A Twoje prace z haftem bulionowym zachwycają mnie od dawna. Musę sobie ten kursik dokładnie przestudiować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. prace jak zwykle prześliczne a publikacji gratuluję, bo jest czego

    OdpowiedzUsuń
  12. Marysiu, ale ogrom prac, a co jedna to ładniejsza:D
    dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace :-) Śliczne hafty.
    Gratuluję publikacji w "Twórczych inspiracjach" :-)
    Cudne bukiety.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć Marii :)
    tyle tego pokazałaś, że nie wiem co napisać... hihi
    dobrze, że wspomniałaś o gazetce bo rzadko je kupuję; to musi być fajne uczucie patrzeć na swoje prace... w druku
    ciasto apetyczne ale ja na diecie więc niestety nie spróbuję
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są super. Nie próżnowałaś Marii. Gratuluję publikacji i zdanych egzaminów. Dobrze , że jesteś - pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję publikacji - to miłe i na dodatek będzie wspaniałą pamiątką!

    Znów nie próżnowałaś - pokazałaś tyle prac! Niesamowite!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję publikacji i sukcesów szkolnych
    Twoje hafty. ech, niemy zachwyt!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii czy Ty w ogóle sypiasz :) Ile różności ,ile cudowności a tylko dwie ręce i jedna Marii . Podziwiam i jeszcze raz podziwiam !!! Buziale :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii - jestem pod wrażeniem Twoich cudownych prac!!!
    Również gratuluję publikacji i sukcesów w edukacji.
    Życzę Ci wspaniałych rodzinnych świąt, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii Kochana, jakże miło CIebie znów widziecieć ! Cieszę się bardzo , że jesteś ! Piękne prace prezentujesz jak zawsze w pięknym Victriańkim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii, same cudeńka u Ciebie powstają, jestem pod ich wrażeniem.Gratuluję zdanego egzaminu.Pozdrawiam i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale się uzbierało mnóstwo pięknych prac.:) Gratuluję zdanych egzaminów.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace gratuluję publikacji wszystkiego dobrego w święta spokoju radości wspaniałych chwil z rodziną pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń