Miły gościu

Miły gościu

środa, 6 kwietnia 2016

Decoupage dziś ma głos

                                          Witam was kochani bardzo serdecznie w wiosennym nastroju zarazem dziękując bardzo za wszystkie życzenia świąteczne : te tutaj , na FB , sms-y . meile oraz w postaci kartek oraz ciut prezentów ( karteczki oraz prezenty pokaże w następnym poście ze względu iż nie chcę mieszać dzisiejszego posta z innymi sprawami ).
                                         Jak wiosna tak i ja czyli znów zagościła u mnie wena twórcza i tak jak w tytule powstało kilka prac w decu a wszystko za sprawą wspaniałych papierów firmy ITD COLLECTION
                                         A więc zaczynamy :
na początek powstała zawieszka kuchenna / paper clasic  D 0408

zaraz za kuchareczką powstała mała zawieszka serduszko
nastepnie mnie naszło na inne prace i tak ozdobiłam mydełko z perełkami
paper clasic D 413


tak mi się spodobało mydełko moję że ozdobiłam jeszcze następne dwa
paper clasic D 405
oraz papier ryżowy R 420
a tak wyglądają razem
jak zauważuliście wszystkie prace powyżej mają dziwne zgrubienia - powiem szczerze że chcę nauczyć się reliefów - no póki co są to esy floresy ale mnie się podoba taka technika a wy co na to?
następnie mnie naszło na ozdoby inne a więc w ruch poszła muszelka 2.5 cm/ 3
paper clasic D 0405
powstała również zawieszka dla miłośniczki ogrodów - paper clasic D 413
wszystkie prace jak wspomniałam na początku wykonane z papierami firmy
http://itdcollection.pl/
kto z was pracuje z tymi papierami doskonale wie że praca z nimi to sama radość i przyjemność
i jeszcze logo firmowe
                                           Moi drodzy co u mnie , jakie prace są na tamborku , moje stroiki wielkanocne i inne powstałe prace pokażę następnym razem i tym akcentem mówię wam papapa , wielkie buziaki śląc wasza Marii zawsze ta sama



teraz zmykam was odwiedzić bo znów mam zaległości i do dalszej pracy .....




20 komentarzy:

  1. widać, żen wena dopisuje, śliczne prace:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, mnie szczególnie ujęła pierwsza zawieszka - piękny motyw i świetnie pasują te reliefy.
    Mydełka wyglądają pięknie, aż szkoda by je było używać.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie wszystkie prace widziałam już na FB . Muszę przyznać że są naprawdę fajne . Ja bardzo lubię decou w takiej właśnie wersji. papierki faktycznie mają świetne, nawet mam kilka w swojej kolekcji . A reliefy dla mnie trudna sprawa , ale Ty sobie radzisz z nimi całkiem nieźle. \
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie "podekupażowałaś". :)Szczególnie zawieszka i serduszko podobają mi się bardzo. Mam sentyment do tego obrazu przedstawiającego dziewczynę od przygotowywania czekolady.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, eleganckie, boskie :-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prace :-) Bardzo podobają mi się mydełka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieska zawieszka moja faworytka:)))))mydełka śliczne:)a czym zrobiłaś te reliefy na mydełku?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dobrze że się pojawiłaś u mnie bo myślałam że mi gdzieś umknęłaś ...
    pozdrawiam ciepło i podziwiam Twoje urocze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawieszka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace wszystkie . Fajnie że jesteś , pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii Droga, dałaś tu niesamowity pokaz samych wspaniałości. Przepięknie sobie poczynasz z każdą rzeczą, która wpadnie Tobie w ręce czy do głowy ;) Pozdrawiam i buziam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace,zachwyciła mnie mała zawieszka serce...
    Miło mi ,ze pojawiłaś się u mnie,zapraszam :)))
    Pozdrawiam słonecznie Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Marii, uwielbiam oglądać Twoje prace. Niesamowity styl i urok. Jak zawsze mnie zachwycasz swoją genialnością w stylu Vintage. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mari wiesz że ja bardzo lubię ten styl i nie ma opcji żeby mi sie nie podobało:)
    ciekawa jestem jak będziesz wykorzystywała te mydełka, czy są tylko do ozdoby ?
    pozdrawiam ceiplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Liczne u Ciebie piękne prace Marii. Zawieszka serce też mnie ujęła najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna podziałała na Ciebie inspirująco,tyle ślicznych prac. Ozdobione mydełka wyjątkowo mi się podobają,pewnie jeszcze pięknie pachną. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że działasz bez jakiejkolwiek przerwy w przeciwieństwie do mnie :)
    ładne prace Marii;
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii jesteś mega zakręcona,oczywiście pozytywnie,wszystko jest piękne,mydełka fajniutkie, a zawieszka z bramą do ogrodu cudna.
    Pozdrawiam i życzę Tobie dalszych wspaniałych i twórczych pomysłów.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne prace Marii zwłaszcza ta deseczka świetnie wyszła wciąż nadrabiam zaległości. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń