Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Znow hurtem piszę

                                    Witam was serdecznie kochani a zarazem żegnam tych którzy w super sposób odchodzą - no cóż życie a te życie tu mamy wirtualne aczkolwiek bliskie - dziękuję za wszystkie wasze przemiłe komentarze bo są one pisane z sercem od was a mnie od ponad roku każde wasze słowo dobroci motywuje i do prac oraz pozostania z wami .
                                    Nagadałam się do dzieła : uprzedzam że ciut tego będzie dużo - więc proponuję zrobić sobie kawkę lub herbatkę ;):):)
                                       ..............................................
                                     Na początek kochani pokażę zawieszkę którą wykonałam jak zwykle z papierów znanej firmy ITD COLLECTION
zawieszka na klucze



trochę haftuję jak zawsze ale dziś wam pokażę czego się uczę - zapisałam się do grupy Victorii Sampler i dzięki cudownej uprzejmości dziewczyn bardzo przyjaznych poznaję tajniki połączenia hardangera z innymi haftami a tak wygląda ta moja nauka
powiedziały mi koleżanki że b. dobrze jak na początkującego i co ? doczytałam że mam iść do przodu - no to zrobiłam coś na okładkę do zeszytu






no niestety nic nie mogę kończyć - stanęłam w miejscu za sprawą : poszła lewa ręka w przegubie i chwila jedna jak coś trzyman nawet lekką deseczkę plastikową ląduje wszystko na podłodze - muszę ją na razie oszczędzać
co dalej ? dla koleżanki uwielbiającej róze w kolorze heracianym zrobiłam:
mydełko
igielnik w którym się zakochała

oraz etui na okulary


do Edyty B.  poleciał zestaw taki : lusterko , etui na okulary ora etui na nożyce

dalsze prezenty do wysyłek czekają zapakowane w pudle .
Dalej - nie pokazywałam wam jakie skromne zrobiłam ozdoby świąteczne oto one :



i takie inne czyli baba wielkanocna też była no bez mazurka - nie było ani czasu ani głowy ale było świątecznie skromnie i rodzinnie










do półki wiszącej na scianie wymalowałam rowerek na mini bukieciki
ozdabiam powoli bobiny które służą do koronek klockowych od An Sz - ozdobiłam dopiero trzy


co w szkole ? no właśnie ale najpierw ciut foto bo uczę się i uczę tej florystyki czyli tylko część prac - nie jestem w stanie ogarnąć wszystkich zdjęć
oczywiscie nie są zrobione dobrze bo w szkole na szybko














zaczęły się zajęcia praktyczne - no wiadomo praktykę trzeba zaliczyć tak że czasu bardzo mało do tego dom, obowiązki tak że sami rozumiecie że mnie tu mało i mam nadzieję że was nie zanudziłam i do następnego spotkanio napisania kochani buziaki wielkie wam ślę wasza Marii




30 komentarzy:

  1. Ale dzisiaj pięknie u Ciebie. Bardzo podobają mi się te wszystkie zdobione przedmioty, etui ,igielnik, budka na klucze. Kwiaty i inne ozdoby. Wspaniałe. Pozdrawiam cieplutko i bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakim Ty jesteś pracusiem. Zrobiłaś wiele fantastycznych prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Nie mogę się napatrzeć, szczególnie urzekł mnie wieszak na klucze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ślicznych prac Marysiu !!! Domek na klucze, mydełko oraz igielnik - rewelacja. Umiejętności florystyczne zawsze się przydadzą, niezłe wprawki pokazałaś, a pewnie będzie jeszcze lepiej,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Marii! Piękne te Twoje prace! Bardzo podobały mi się ozdoby Wielkanocne. Jako łasuchowi najbardziej spodobała mi się babka :) Mniam :) Bukiety przecudne, masz Marii mnóstwo talentów! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow nie dość że do szkoły chodzisz, w szkole cuda robisz to jeszczr w domku cuda wyrabiasz
    Pracowita babeczka z Ciebie, niesamowicie uzdolniona jesteś :-) serdecznie pozdrawiam i do następnego razu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawieszka na klucze jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii Najdroższa! Cieszę się, że jesteś, że choć czasem, ale wpadasz tu... zrobiłam sobie kawę, jak prosiłaś, ale przedtem poczęstowałam się ciasteczkiem u Basi: http://moejdecuart.blogspot.com/2016/04/taka-sobie-karteczka.html i jedno i drugie mi smakowało ;) ozdoby świąteczne, bukiety i cala ta wspaniała reszta Twoich prac, wciąż mnie zachwycają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczyniłaś tyle cudowności Marii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszechstronnie uzdolniona , podziwiam i gratuluję tylu talentów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie to nie wiem od czego zacząć, tyle tu nowości i innych pięknych prac:)
    Marii hafty jak zwykle piękne, prezenty i ozdoby świąteczne również.
    nauka florystyki to zamiar mojej córki, ciekawa jestem czy jej będzie sie podobało, szczególnie że oprócz studiów ma to być liceum policealne- więc nie wiem czy da rady- zobaczymy
    Rowerek jest rewelacyjny!! chyba sama sie za podobnym rozejrzę:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana u Ciebie to można oczy nacieszyć ;-)
    tyle wspaniałych prac !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii takiej ilości zdjęć to ja u Ciebie nigdy nie widziałam . Mówisz raz w miesiącu ale z rozmachem :-)
    Twoje hafty mnie zachwycają od dawna a to połączenie hardgandera z bulionowym dało niesamowity efekt. Piękne prace powstały.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  14. We wszystko co robisz wkładasz sporo pracy i całe swoje serducho. Haft dla mnie to czarna magia, nie cierpię igły i nitki i tym bardziej podziwiam twoje prace! Przeurocze te hafty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii, tak wiele pięknych prac zrobiłaś :-). Ale ja wyłowiłam perełki, które szczególnie mi się spodobały, a są to bobinki do koronki klockowej, igielnik i etui. Ciekawi mnie hardanger, ale na szczęście wolę już tylko podziwiać niż się go uczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadna technika nie jest dla Ciebie obca Marii - czego się nie złapiesz zawsze pięknie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może i hurtem , ale w jakim pieknym stylu

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości ! Cudne hafty - fantastyczne prace.
    Dużo zdrowia Ci życzę - niech nadgarstek szybko wraca do formy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Alez Ty jestes zdolna osóbka. Nic nie ma trudnego przed Toba. Wspaniałe prace te haftowane i te zielone! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace Mario a Twoje hafciki jak zwykle cudowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii Kochana, Witaj ! Ja tak na chwilkę u Ciebie jestem po latam dzisiaj po blogach jak opetana by nadrobić zaległości. Cudnie u Ciebie jak zawsze co przybywasz. Bobiny skradły mi serce :) Buziaczk

    OdpowiedzUsuń
  22. Lekcję hartangera z bulionem to bym sama ogarnęła:)))bardzo mi się ten haft podoba ,ale nie mam czasu na naukę:)może kiedyś:)
    współczuję bólu ręki,to duży kłopot przy Twoich wyczynach:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała gama przecudnych prac!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii , ale ty jesteś pracowita, tyle przepięknych prac stworzyłaś, podziwiam je.Pozdrawiam i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam, że ten wpis się nie kończy. Tyle wspaniałych prac !!! Nie wiem już co zachwalać, a co nie ? Mario - decoupage na bobinach cudne i bukiety kwiatów przepiękne !!! Kiedyś w Poznaniu kończyłam kurs bukieciarski. Było bardzo wesoło, bo ludzie, którzy kochają kwiaty są bardzo radośni. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie prace są świetne. Nowy haft wygląda pięknie i interesująco. Podziwiam i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne prace Marii :)
    wszystkiego dobrego z okazji wczorajszych urodzin
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle cudnych prac pokazujesz,że mi się w głowie zakręciło :) Śliczności Marii,pozostaję w nieustannym zachwycie ♥ pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Same śliczności! Niech rączka szybko wraca do zdrowia, bo już czekam na kolejne nowości u Ciebie.Śledzę pilnie Twoje postępy jeśli chodzi o hafty. Witać je gołym okiem. Coraz piękniejsze są. I coraz bardziej mam chęć sama spróbowac. Pozdrawiam Marii!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ różnorodności u Ciebie. Napatrzeć się nie mogę. Hafty i hafciki, dekupażyki i inne wspaniałości.
    Trzymam kciuki za szkołę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń