Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 12 września 2016

Pudełko ślubne i nowa nauka

                                           Witam was bardzo serdecznie dziękując za wszystkie wspaniałe komentarze - nie dotarłam do was wszystkich ale pomału odrabiam zaległości wielkie .
                                           Ostatnio jak wiecie to jak u nas kobiet oraz mężczyzn królują przetwory z naszych ogrodów - brak czasu to nie jest wymówka żadna by napisać wam kilka słów więc jestem na nowo tym bardziej że kilku z was mnie prosiło by częściej tu bywać bo nie mają konta na FB . jestem kochani i dziś tak na szybko nie musicie robić kawki wieczornej ani herbatki a ja powiem tylko tyle - do trzech razy sztuka tzw. ba teraz to nawet do czterech - napiszę kiedyś o tym :):):)
                                           oto pudełko ślubne na koperty gdzie  goście  mają wrzucać godziwe prezenty typu finansowe tak chyba miało być ? jak zwał  tak zwał - oto one :









a i pokaże wam moje pierwsze podejscie z sutaszem - połączyłam koika technik ale jestem zadowolona z efektu mimo że profesjonalistki zauważyły  błędy - a na błędach człowiek się uczy i tak młoda duchem a stara kalendarzowo uczę się
a to jest twór - kilka koralików , kilka metrów sznurka sutaszowego - bez bazy prawidłowej czyli tzw. kabaszona to zrobiłam sobie sama - uwielbiam się uczyć i to mnie bardzo cieszy a oto on
tym akcentem was dziś wam mówię do napisania następnego  - życząc wam wszystkiego naj naj najlepszego - buziaki wielkie ślę i słonecznikowy kwiat z mego ogrodu - papapa do następnego napisania wasza Marii i zawsze ta sama :):):)


17 komentarzy:

  1. Właśnie ja fb nie mam, wiec dziękuję za Twoją obecność tutaj😆
    Pudełko kapitalne ale sutasz i kabuszon są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii pudełeczko podziwiałam na fb,jest piękne i pomysłowe,szkoda że nie ma pokrywki,bo jak już nazbierają młodzi dużo kopert,to warto by je było przykryć ,co by wiaterek ich nie porwał :D
    Sutasz ...czy Ty go kleiłaś ?
    Pewnie dziewczyny napisały o układaniu sznureczków,jak dla mnie stworzyłaś coś bardzo oryginalnego,połączyłaś techniki,tak trzymaj,warto mieć swój styl :)
    Pozdrawiam Marii :)cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie sutasz to ciemna magia, Tobie super się udało, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ z Ciebie pracuś:))))piękne to pudełko na koperty:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciłam się pudełkiem, oby zapełniło się po brzegi:)
    Ciekawe, w moich czasach nie dawało się prezentów-pieniędzy, a szkoda. Nie dostałabym 9 kompletów do kawy:)
    Sutasz też śliczny, to pracochłonne hobby, ale hobby które nie wymaga pracy i cierpliwości....

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu piękne zrobiłaś to pudełeczko na koperty . Te serduszka z różyczek sa przepiękne. A sutaszu trochę zazdroszczę, Bardzo udany debiut. To technika która nadal czeka u mnie w kolejce.
    Miłego dnia Ci zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko śliczne, myślę, że szybko Twoje prace z sutaszu będą świetne, bo ta już jest bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle Marii czarujesz swoja pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft Marii.Potrafisz czarować igiełką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mario, pudełko jest bardzo eleganckie ! Bywaj tu częściej !!! Ja osobiście wolę bloga niż fb, ale zawsze gdzieś tam się spotkamy :) Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko na koperty jest świetne. Nawet jak młodzi opróżnią koperty, to pudełko wykorzystają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to pudełeczko , sutasz cudny . Fajnie , że uczysz się nowych technik i nie stoisz w miejscu , podziwiam. Miłego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pudlo, super sutasz i super kabaszon

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne pudełeczko Marii; jestem pod wrażeniem
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pudełko, Marii, cudowny sutasz... ozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń