Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 11 października 2016

Ciągle coś nowego się uczę

                                             Witam was serdecznie kochani dziękując zarazem że jesteście .
 Dzisiejszy post jest bardzo expresowy - uczę nowej techniki więc chcę wam się pochwalić .
Wiem idealna nie jest bo to pierwsza karteczka w moim dorobku rękodzieła . Ale tak mnie wzięło by łączyć moje hafty z kartkami i wyszła tak a każda wasza uwaga nawet ta wiecie niedobra będzie mile widziana choć sama widze  gdzie błędy popełniłam a wygląda tak

to kochani na tyle dzisiaj , za niedługo się pojawię oraz ślę wam buziaki jesienne papapa wasza Marii

21 komentarzy:

  1. Rozwijasz się, fantastyczne połączenie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje sie hafcik w karteczkowej oprawie.Ciacho zabieram😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryś rewelacyjna karteczka,czyli i Ciebie wzięło na karteczkowanie,no to super.Już widzę ,że będą to niepowtarzale prace,skoro hacik będzie grał w nich pierwsze skrzypce.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna nowość Marii, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii gratuluję udanego debiutu. Uwielbiam haftowane karteczki, aczkolwiek wstążeczkami wyszyłam tylko jedna kartkę. Ale takich kompozycji różanych jak Ty robisz to ja nie potrafię.
    Moja rada - jako bazy używaj sztywnego kartonika wizytówkowego, taki aby miał grubość min 220g . Na niego naklej haft a dopiero na to drugi kartonik z okienkiem. Karteczka będzie fajna sztywna.
    Powodzenia !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, żeby wykorzystać Twój haft w karteczce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak jak ja, też się dokształcam niekoniecznie w rękodzielnictwie, twoja nowa ,,robótka,, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plackiem się poczęstowałam; pychota :) Karteczka niezwykła- nie wpadłabym na to, by można wykorzystać haft wstążeczkowy do kartek- a tu proszę- wspaniała praca <3 Serdeczności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa karteczka., Takiega polączenia jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam Cię Parysiu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ach Marii nieustannie zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochan , ja tam uwag nie mam, bo nie widze niczego czemu można się by było przyczepić. Robisz piękne rękodzieło. Świetnie to połaczenie na kartce wyszło. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kartka :-) Podziwiam Cię z całego serca :-)
    Ciasto pysznie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka , czekam na dalsze. Ciasto pycha , chyba ze śliwkami . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. wymyślasz Marii... hihi
    ładne zestawienie czemu nie :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no. Marysiu juz widzę jakie śliczności stworzysz. Karteczki z takim haftem będą nietuzinkowe i bardzo eleganckie. Pierwsze koty za płoty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marii, kartka jest wyjątkowa! Piękna. Działaj dalej w tym temacie, takich kartek jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. To świetny i bardzo oryginalny pomysł Marysiu. Oglądałam dużo kartek z haftem ale nie wstążeczkowym. Jestem ogromnie ciekawa kolejnych prac. Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. A co zrobisz jak sie kartka zamoczy,,szkoda by bylo takich slicznych rozyczek.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z takim hafcikiem karteczka musi być piękna!! Bardzo ładnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii Ty zawsze potrafisz zaskoczyć człowieka,karteczka zjawiskowa,oryginalna oj widzę że będzie się działo.
    Buziaki zostawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki haftowanym różom kartka jest niepowtarzalna i oryginalna. Gratuluję pomysłu. Ewa

    OdpowiedzUsuń