Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 2 października 2016

Jesień już mamy i moje najnowsze prace

                                                            Witam was bardzo serdecznie i jesienne pozdrowienia ślę , słoneczko ciągle świeci , jest cieplutko i widze że nie zapowiada się na razie na brzydką pogodę .
                                                             Ja sobie ostatnio wykonałam przeróżne przedmioty z moimi haftami i tak powstało małe ozdobne pudełeczko na guziki - wieczko jest ozdobione m. inn. sutaszem którego się uczę w połączeniu z różyczkami haftowanymi


a propo sutaszu wykonałam na razie coś co ma być wisiorem
zachciało mi się bransoletki to i zrobiłam ale pełni ona dwie funkcje czyli bransoletka i służy jako zakładka do ksiązek


tak mi się spodobało wykonywanie jakieś biżuterii że chyba wsiąknę w ten temat
miałąm jeden świecznik drewniany to go ubrałąm


całkiem niedawno pokazywałam wam mój projekt do kolekcji muzycznej - praca jest w realizacji i na ten moment wygląda tak



jeszcze mam kilka detali do wyhaftowania i wędruje do obróbki finałowej
                                                  Dziś już będę kończyć słonecznych dni wam życzę wasza Marii


17 komentarzy:

  1. Pracus z Ciebie, Mario..tyle prac powstalo ,swietne pudelko i ciekawa jestem bardzo co to za muzyczna seria ,bo dwie prace juz znam.Zycze duzo weny.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje zdolności Marii! Gratulacje. Świecznik bardzo mi się podoba. Pięknie go ubrałaś :-) Milutkiej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i jakie różnorodne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Marii, u Ciebie zawsze coś pięknego, zawsze coś ciekawego i zawsze coś nowego. Sutaszowy wisior śliczniutki, a pudełeczko rewelacyjne :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejne przepiękne prace, niesamowitajestes

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności natworzyłaś:)))ależ z Ciebie pracuś:))wszystko takie Twoje:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, Marii, prace- jestem pełna podziwu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Marii, że tu zaglądasz, ja najbardziej lubię blogi, to mój świat, fb znacznie mniej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana,ale u Ciebie się dzieje,robisz śliczne rzeczy a ten świecznik jest WOW !!!
    Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Podziwiam Ciebie , że rozwijasz swoje zdolności rękodzielnicze i sięgasz po coraz to nowe techniki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda , cuda ,cuda ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dear Marii, your bracelet with many functions is wonderful! And the rose and the braid are so beautiful. Love your decorative box! Congratulations!!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ten post nazwałabym perełkowym, śliczne prace Marysiu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och Marii! Piękne sutaszowe prace. Podoba mi się wisior. Jest w kolorach, które bardzo lubię. Widzę, że cały czas coś fajnego robisz. Chyba, tak jak ja, musisz wszystkiego spróbować i sprawdzić czy potrafisz :)
    Buziam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności :) Haft niesamowity !!! Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace i takie różnorodne.

    OdpowiedzUsuń