Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 11 grudnia 2016

Dziś kolorowo - tak obiecałam wam

                                  Witam was bardzo serdecznie oraz bardzo dziękuję że wam przypadły do gustu moje prace w bieli a i dziękuję za każde wasze dobre słowa które mnie mobilizują bardzo do dalszego tworzenia .
                                    Moi drodzy jak sam tytuł mówi dziś  pokażę wam moje ostatnie prace które są bardziej szyciowe a ze w pierwszej kolejności wykonuję bazy haftów to z tej strony mnie dawno znacie i tak sobie uszyłam poduchy










powstały z tych haftów które wam prezentowałam już dawno






i do skrzypiec


pokazuję wam jak ostatnio rzadko u mnie bywało tylko z wiadomych względów -  projekty w rysunkach pokazywałam wiosną tego roku - osobiście jestem niezadowolona z tych poduszek - nie wyszły mi tak jak zamierzałam - no cóż zrobi się nowe
następnie rękawica kuchenna - projekt rysunku oraz w trakcie haftu również wam pokazywałam



 i sam haft


jak pamiętacie projekt pomysł oraz wykonanie również moje

i co dalej
uszyłam moje pierwszego skrzata ma 45 cm wysokości a wygląda tak




 Moi kochani mam wam do pokazania jeszcze bardzo wiele ale by nie mieszać technik postanowiłam  jak zauważyliście  ostatnio dzielić je na poszczególne grupy , następnym razem myślę że będzie o samych haftach i jeszcze następnym myślę że pokażę  ciut mych drobnych nowych ozdób świątecznych  .na tym dziś już będę kończyć swe wywody by was nie zanudzać i częstuję was tortem kupnym ale bardzo pysznym z okazji  prawie 40 letniej rocznicy ślubu :):):)

 ale również sernikiem z mnóstwem czekolady oraz bakaliami upieczonym przeze mnie

dziękując wam że jesteście ze mną życzę wam samych wspaniałości i myślę że do następnego napisania to jakoś tydzień może mi zejdzie -papapa wasza Marii

17 komentarzy:

  1. podoba mi się ta rękawica z dzbankiem:)))czasem tak jest ,że coś zrobimy i się nam samym nie podoba ..a inni się zachwycają:))więc daj poduszkom szansę:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz rację Bożenko 0 dzięki serce

      Usuń
  2. Fajny ten Skrzat i poduchy bardzo mi sie podobają - pozdrawiam kochana serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu jesteś niezadowolona z tych poduszek . sa przecież śliczne , bardzo oryginalne z cudnymi haftami. Świetne jest tez ta rękawica kuchenna a skrzacik bardzo milusi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, niepowtarzalne podusie, a skrzat niesamowity i wcale nie taki mały.Gdzie Ty go Marysiu postawiłaś? Zdjęciami wypieków apetytu narobiłaś, chyba muszę wybrać się do cukierni.Jak dzieciaki przyjeżdżają, to sama piekę, ale na 2 osoby nie warto, zwłaszcza,że każdy co innego lubi.Nasz cukiernik Chojecki jest lepszy od Bliklego, dorównuje Sowie.Jego wyroby są rozwożone po całej Polsce i za granicą. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu, tak to już jest, że same dla siebie jesteśmy najsurowszym krytykiem :-)
    Ja tam poduszkom nie mam nic do zarzucenia, ale Skrzat jest dla mnie numerem 1. Jest po prostu świetny!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzat boski, aż mi się dziób uśmiecha... Poduchy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryś podusie są cudne,szczególnie ta ze skrzypcami działa na moje zmysły.
    Kochana Ty to jesteś pracuś ,pieczesz,gotujesz,haftujesz i jeszcze szyjesz tak świetne skrzaty jak ten .
    Buziaki i pozdróweczka kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawica śliczna, poduszeczki także. Kochana nie wiem co od nich chcesz:) Ale tak bywa, że artysta widzi tylko minusy w swojej pracy:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii, jesteś wspaniała. Dużo szczęścia Wam życzę:-) pozdrówki dla M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii poduszki są cudne , nie wiem czemu nie jesteś z nich zadowolona . Mnie urzekła rękawica kuchenna w formie imbryka , świetny pomysł i wykonanie. Dalszych szczęśliwych latek w małżeństwie Wam życzę i przytulam mocno . Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii, kolejnych wielu, wielu lat z kochaną osobą. Dzisiaj wyjątkowo u Ciebie kolorowo, pięknie. Radość zawsze bije od Ciebie. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. grająca dama jest niesamowita, a z szyciem rękawic już się noszę i noszę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Marii, tradycjnie u Ciebie wyszło wszystko pięknie. Jestem zauroczona ! Dziękuję za odiwedziny ,Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. te muzyczne poduszki oczarowały mnie:)

    OdpowiedzUsuń