Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 1 grudnia 2016

Z miłości do haftu. koronek , bieli i ecru

                                                 Witam was serdecznie moi drodzy bardzo ale to bardzo dziękuję że wam spodobał się mój skromny stroik adwentowy .
Kochani sam tytuł mówi już za siebie więc pokażę wam moje ostatnie prace - pracowało mi się z nimi wspaniale tym bardziej że kocham moją pasję oraz prace które wykonuję z sercem i tak ostatnia moja praca to serce z aniołkiem a technikę tę dość długo podpatrywałam w sieci  a wygląda tak



a serducho te zgłaszam na zabawę w której dawno nie uczestniczyłam czyli powroty i jeszcze raz powroty u Zabawa w kolorki u Danuśki - grudzień biały
i banerek 


powstały również skrzydła anielskie oczywiście haftowane



zrobiłam sobie pierwszego łapacza snów




powstały nowe bombki koronkowe





 Moi drodzy na dziś tyle bo za biały ciut ten post ale kocham ten kolor i nie chciałam dziś wam mieszać z kolorami , za kilka dni a może już jutro pokażę wam moje kolorowe uszytki i bombki i i i to co powstało jak mnie tu nie ma  ale nadrabiam cały czas spędzony przy pracy  w ogrodzie potem przetwory i tak jakoś zleciało - buziaki wam wielgachne ślę i do następnego napisania wasza Marii

52 komentarze:

  1. Piękne :-) aż brak słów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii piękne te Twoje prace , cudna hafty,a to serduszko z aniołkiem mnie zauroczyło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Marysiu. Dziś urzekło mnie serce z aniołkiem - coś pięknego!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marii cudowne śnieżnobiałe prace nam zaserwowałaś,a już to serducho to prawdziwe cudeńko.
    Kochana nic straconego,jeśli tylko chcesz pędź do Stefana i wrzucaj swoje prace na pożarcie ,ja będę zaszczycona ,że znów pobawisz się z nami.
    Pozdrawiam i buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne, ale serduszko najpiękniejsze : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, Mario
    Od dawna śledzę Twoje artystyczne dzieła i jestem pełna podziwu dla Twojego perfekcjonizmu. Wszystkie prace są piękne, a serducho z aniołkiem wyjątkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki koronkowe skradły serce moje- są cudowne. Serce z aniołkiem i anielskie skrzydła przepiękne :) Serdeczności życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii serducho piękne, a co to za technika bo jakoś nie doczytałam :),skrzydła cudne, łapacz odjazdowy,same cudeńka nam dzisiaj pokazałaś.
    Buziaki zostawiam ,pa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne koronkowe , białe prace. Skrzydła anielskie są super







    Przecudne ozdoby !!! Pięknie prezentują się w koronkowej bieli . Skrzydła anielskie skradły moje serce. Buziaki Marii.


    OdpowiedzUsuń
  10. To jest szaleńczo piękne!!! To serducho i skrzydła skradły moje myśli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki śliczne !!! Łapacz snów - fajny ! Zastanawiam się tylko któż wymyślił taką modę ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest przecudowne, ale serducho wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiło się biało, bielusieńko. Wszystkie prace są wspaniałe. Widać, że włozyłas w nie całe serce. Bardzo pomysłowo wykonane serduszko z aniołkiem. Gratulacje. Pozdrawiam Marii serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Białe jest zawsze piękne i nigdy go za wiele. Twoje prace prezentuja się rewelacyjnie. Też mi się zamarzyło coś białego...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii piękności nam pokazałaś. Śliczne wszystkie prace. Tez uwielbiam biały 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne serducho z Aniołkiem i skrzydełka , wszystko Ci pieknie wchodzi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ tutaj dodatków, wszystkie prace dopracowane w najdrobniejszym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace są piękne , ale skrzydła mnie zachwyciły:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cudeńka dzisiaj u Ciebie Patrze podziwiam i znowu patrzę i podziwiam i kolejny raz przeglądam te wszystkie cudeńka .Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace jest co podziwiać. Serduszko z aniołkiem jest naj....
    jak dla mnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. U CIebie Kochana Marii Biało i ANielkso, Miło było Ciebie zobaczyć... Tęsknie ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace są wspaniałe.Skrzydła skradły moje serducho ;)Pozdrawiam sedecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Marysiu:)
    przepiękne prace przygotowałaś serducho i skrzydła anielskie zachwycają:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koronkowe serce z aniołkiem fantastyczne zrobiłaś. Biel zawsze elegancko wygląda, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, biały hurt! Wszystkie prace zachwycające.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marysiu, pięknie wpisałaś się w temat. To serducho szczególnie mnie zauroczyło, tak ślicznie wkomponowałaś aniołka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Marii i tak świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Marii wszystko jest piękne i zachwycające Twoje koronki i hafty są prześliczne, Dziękuję Ci za wizytę na moim blogu i pozostawiane miłe słowa, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prace, przepiękne serce z aniołkiem zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tu biało ,jak tu świeżo . Piękne prace !!! Serce z aniołem jest PRZECUDNE !!!
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  31. These are so beautiful! I love it!! Congratulation!
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe białe prace !!!
    Każda oryginalna i wyjątkowa :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marii, serce koronkowe z aniołkiem chwyciło mnie za serce:) jest cudne tak jak koronkowe bombki i skrzydła, ja też uwielbiam koronki....serdeczności dla Ciebie kochana i całusy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace, serducho mnie urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mario świątecznie u Ciebie i jak zawsze ciągle coś się tu dzieje :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje piękne hafty a szczególnie zachwyciło mnie serce. Nie wiem nic o tej technice widzę tylko, że piękne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana szacun ogromny za ilość i jakość- REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiekne sa wszystkie twoje ozdoby na świeta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. urodziwe prace Marii... i jak dużo wszystkiego :)
    buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne ozdoby. Robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Koronki, hafty i biel zawsze muszą dać niepowtarzalny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. O matko,jaki wysyp cudnych prac,patrzę i patrzę i nie wiem co najpiękniejsze,bo wszystko oczy rwie,serducho cudne jest,ale skrzydła anioła tez cudne

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko cudne, ale najbardziej podobają mi się skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne serce z aniołkiem i zachwyciły mnie białe bielutkie skrzydła anielskie:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Bieli aż miło :)
    Piękne prace, bardzo podoba mi się serducho, łapacz i skrzydła, są prześliczne :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Arcydzieło :) Wszystkie prace są cudne, ale to serduszko z aniołkiem po prostu ... brak słów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cała bielusieńka kolekcja doskonała! pierwsze serduszko zachwyca barokowym przepychem:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne prace, serduszko jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń