Miły gościu

Miły gościu

środa, 18 stycznia 2017

Dziś wam pokażę moje skromne stroiki świąteczne

                                                 Witam was serdecznie , bardzo dziękuję za życzenia noworoczne od was oraz za to że jeszcze mnie nie opuściliście .
                                                 Troszkę późno pokazuję takie prace ale wiecie jak to jest ze mną ze chcę wam tematycznie je pokazywać .A więc na początek powstał skromny wianek - wykonany jest na kole styropianowym /do pracy zużyłam dwie szyszki a właściwie ich łuski i to co widać dalej a wygląda tak :










następnie w ruch poszła mała gliniana doniczka i szyszka
a tak wygląda :


następne to doniczki wykonane metodą florystyczną ozdobione jak widać






oraz taka mała drobnostka - kiedyś kupiłam taką śmiesznotę zamykaną w kolorze złota i tak sobie wygląda teraz



no i oczywiście choinki - jakżeby by miało ich nie być






całą resztę ozdób znacie pokazywałam wam w grudniu a tymczasem częstujcie się orzeszkami z masą kakaowo orzechową i do następnego napisania w który myślę że pokaże moje nowe haftowanki już w gotowych wyrobach pa buziaki wam ślę wielkie zawsze ta sama wasza Marii

16 komentarzy:

  1. trochę się napracowałaś przy tych wszystkich stroikach:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczki z kolorowymi kokardami i białymi kulkami szczególnie mi się spodobały,a orzeszki- mniam.Pozdrawiam Cię Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Marii Jesteś mega twórcza...cieszę się, że Masz swój świat i działasz nie bacząc na to co modne...za to Cię kocham:)
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo uroczych stroików i dużo pracy. Doniczki są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocieszyłam się, że nie tylko u mnie jeszcze świąteczne klimaty.
    Miło sobie popatrzeć na te wszystkie wianki i stroiki i cieszyć nmi oczy.
    Pzodrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te Twoje stroiki , a tymi orzeszkami to mi smaka narobiłaś .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze choinka stoi ubrana:)
    Marii, sliczne ozdoby stworzyłaś, czczególni ten stroik z szyszkowych łusek. Szkoda, że świąteczny czas jest zbyt krótki aby nacieszyc sie ozdobami.
    |Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stroiki a orzeszki wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie orzeszki kiedyś robiłam , pożyczałam formę od koleżanki. Moja forma jest pełna i nie można nadziewać . Śliczne stroiki poczyniłaś Marii. Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stroiki, Marii- śmiesznostka mnie zaintrygowała :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, nastrojowe dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne stroiki Marii zrobiłaś.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. zaszalałaś trochę z tymi stroikami; naprawdę urodziwe aranżacje Marii
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochana Marii ależ pracowita z Ciebie pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń