Miły gościu

Miły gościu

środa, 8 lutego 2017

Moje prace od grudnia do teraz

                                                         Witam was bardzo serdecznie moi drodzy dziękując za pozytywne opinie moich stroików świątecznych - dziś kochani wam pokażę to co od grudnia powstało czyli same haftowane sprawy .
                                                        Pogoda jest taka jak jest - w grudniu było tylko ponuro i bez śniegu i żeby było miło kawkę pić zrobiłam sobie podkładkę pod kubek a wygląda tak:





 następnie poproszono mnie bym zrobiła igielnik a wiedząc że koleżanka  uwielbia  szydełkować dorobiłam do kompletu etui na szydełka
tak wygląda igielnik



i jak pisałam powstało etui na szydełka

a cały komplet tak się prezentuje


 a potem święta zbliżały się wielkimi krokami więc wykonałam stroiki które pokazałam wam w poprzednim poście , nie pokazałam jedynie morelowej bombki oto ona


W styczniu znów wróciłam do tworzenia i powstały takie różne skromne rzeczy a mianowicie
wzięło mnie na fioletowe kolorki i nawet go bardzo pokochałam i powstały takie rzeczy igielniki , niby jednakowe a jednak różnią się od siebie
oto pierwszy


oraz drugi




i oba razem


prawda że podobne do siebie ?

a tutaj hafty bazy do nich





do igielników powstały etui na nożyczki

pierwsze


drugie


i oba razem

 no i trochę migawek z prezentacji obydwóch kompletów










jakaś część ich powstawania


 co dalej - ubrałam skromniutko słoiczek po kremie na moje perełki koraliki które jak wiecie zawsze gdzieś  w hafty wkomponuję a oto on






i tak te fiolety mi się spodobały że zrobiłam pudło pojemnik metodą cartonnage na krążki pasmanteryjne ze wstążkami













do swiąt wielkanocnych jeszcze jest troszkę czasu ale powstało jajo na razie pierwsze
w tym roku







 Moi drodzy od kilku dni fatalnie się czuję i wolę o tym nie myśleć a tym bardziej pisać i ileż można w łóżku lezeć więc zmobilizowałam się dzięki i ozdobiłam sobie zeszyt na moje pomysły i drobne projekty , sprawę miałam bardzo ułatwioną ponieważ zeszyt był już obłożony płótnem - wystarczyło tylko kilka gdżetów typu gipiura , koraliki , klej oraz dekory które kupiłam kiedyś do decoupage i ocztwiście nie zabrakło mojego haftu  a takie coś wyszło






 Kochani znów mi wyszedł kolos , zanudziłam was a za to że dotrwaliście do końca mam taką nadzieję serwuję wam torta bo miałam jakiś kapryśny dzień i go upiekłam , wam życzę dużo zdrowia , uśmiechu i do następnego napisania wasza Marii - buziaki dla was papapa


23 komentarze:

  1. zdrówka Kochana , a Twoje prace cudne są
    bzuiaki

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, no nie, no nie !!! Tyle tu prac i rozmaitości, że nie wiem kiedy Ty to wszystko...? Cudne są i przepiękne !!! Igielniki - miodzio, a podkładka pod filiżankę... szkoda używać, bo się zabrudzi !!! Pozdrawiam bardzo serdecznie, Mario :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii, uwielbiam Twoje igielniki i to one skradły moje serce. Są po prostu śliczne i perfekcyjne. Takie etui na szydełka już od dawna za mną chodzi, ale mam szydełek tak dużo, że etui musiałoby mieć cztery razy więcej "kieszonek" :-). Cudny pojemnik cartonnage'owy!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. miło ogląda się taki wpis z pięknymi pracami, dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniale Marysiu, że lepiej się już czujesz. Prześliczne te Twoje prace, każda jedna. Zauroczył mnie notes - cudny i bardzo romantyczny.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale post - i bardzo dobrze, że taki długi. Wszystkie dzieła oglądnęłam z zachwytem!
    Dużo zdrówka takiego na 100% Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mario kochana Twoje prace to małe dzieła sztuki.Igielniki są powalające wiem co mówię bo jeden wisi sobie teraz przed moimi oczami i uśmiecham się do niego,to samo tyczy się etui na nożyczki,te fioletowe różyczki są cudne,nie wspomnę o innych rzeczach jakie od Ciebie dostałam ostatnio i za które baaardzo dziękuję .
    Pudełko ,notes ,jajko wszystko cudowne,oj pracowita z Ciebie kobieta i do tego o wielkim,dobrym sercu,dziękuję jeszcze raz za wszystkie podarki jakie do mnie przyleciały od Ciebie,buziaki zostawia i kawałek ciacha porywam,bo naszło mnie na słodkości :)
    Pozdrawiam cieplutko Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie zafioletowałaś ten post:))ogromnie mi się podobają różyczki robione tą metodą:))chyba muszę coś z nich zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace Marii. Realizuj się w hafcie wstążeczkowym , bo pięknie Ci wychodzi. Uwielbiam Twoje igielniki , ten co mam od Ciebie wisi na honorowym miejscu w przedpokoju. Pyszny tort. Życzę zdrowia i pojawiaj się częściej !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mario najdroższa, Twoje prace nie mają sobie równych, a już okładka zeszytu powala na kolana jak i pojemniczek a słoiczek... Serdeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje prace są przepiękne. Różyczki to już wyższa szkoła jazdy.
    Pisz trochę częściej.Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace wychodzą spod Twej ręki, a igielniki skradły moje serce! Ten rodzaj haftu zawsze mnie urzeka i jeszcze w takich kolorach. Pozdrawiam ciepło i dużo zdrówka tej zimy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje fakty są śliczne i naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafty :) urocze są te zestawy - igielnik i futerał na nożyczki - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii jestem zachwycona Twoimi pracami . Bija z nich Twoja wielka miłość do koronek i haftu Nie wiem gdzie oczy podziac bo wszystko jest przepiękne. Ale szczególnie spodobał mi sie haft oprawiony w tą drewniana rameczkę na notesie, To świetny pomysł i powiem Ci że mam wielka ochotę spróbować cos takiego zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze dużo pięknych prac u Ciebie, Twoje hafty są coraz piękniejsze a pomysłowość nie zna granic. Dużo zdrówka Ci życzę i wielkiej weny twórczej Marii, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marysiu hurtem poleciałaś ,ale tyle cudowności to aż miło było ogladać .Wszystko śliczne ,ale nic dziwnego ,bo Ty przecież w hafcie jesteś mistrzynią .
    Buziaki i pozdrówka kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo ślicznych prac dzisiaj nam pokazałaś,podziwiam Cię Marysiu,że tyle zdziałałaś igłą,zimą, przy sztucznym świetle. Najbardziej spodobały mi się etui na nożyczki i igielniki.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wciaz cos tworzysz,ogromna ilosc, ale czy Ty masz w domu miejsce na te wszystkie prace?..etui na nozyzcki to moj faworyt wsrod prac.Wena Cie nie opuszcza, nawet jak cie chorobsko dopada.Niezniszczalna jestes.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale twórczo ! Piękne robótki !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ile pięknych prac. Już sama nie wiem, które bardziej mi się podobają.
    Czy podkładki, czy śliczny zestaw do robótek, czy może same igielniki w fioletach.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 w jednym: podkładka pod kubek i zawieszka albo podkładka do zawieszani coby się nie zgubiła
    oj nacieszyłam i nasyciłam oczy ślicznościami, ech
    zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń