Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 2 marca 2017

Z zamiłowania do haftu i koronek

                                                  Witam was bardzo serdecznie oraz dziękuję za miłe komentarze komentarze w ostatnim poście oraz że podobały wam się moje wypociny . Dziś kochani ciut różnych różności w związku z moimi zachciankami , po prostu ostatnio robię tylko to co mi jest potrzebne .
                                                 Myślę że post znów będzie długaśny więc zróbcie sobie coś do picia a ja wam serwuję wafelki przekładane powidłami oraz nutellą na które mnie naszło , nawet już nie oblewałam czekoladą bo znikały mi sprzed oczu
a więc zaczynamy , pokaże wam prace od ostatniej wykonanej , tak sądzę będzie dla mnie wygodniej ponieważ się nie pogubię ze zdjęciami . Kilka dni temu ozdobiłam kolejny zeszyt - sprawę miałam utrudnioną ponieważ był bardzo brzydki a okładkę w całości usztywniałam ale dałam radę .Do ozdobienia wykorzystałam perełki , gipiurę oraz te dwa hafty moje które widzicie w ostatnim zdjęciu  wygląda tak




następnie  powstał igielnik parasolka z nów z wykorzystaniem mojego haftu , perełeki oraz gipiury oto on










dale powstał następny zeszyt - tu zamiast haftu wykorzystałam papiery do decoupage firmy ITD COLLECTION , gipiury, koronki , koraliki , sznureczki . tu miałam bardzo ułatwioną sprawę ponieważ zeszyt miał oryginalną białą okładke z tworzywa a inspirowałam się takimi zeszytami już kilka lat wstecz w necie , ja dodatkowo w prawie każdym zeszycie wykonuję w okładce wewnętrznej specjalne kieszonki na karteczki na szybie zapiski - tego akurat nie widziałam nigdzie , w zeszycie jest również wstążeczka z końcówką a la zakładeczka - takich elementów również nie widziałam nigdzie
oto on










następnie przed powstanie tych zeszytów postała zakładka ale ta będzie służyć do segregatora ponieważ jest duża ma 15 cm długości , ozdobiona jest koronką , sznureczkiem oraz koralikami taka sobie zwykła





co dalej - wzięlo mnie na wykonanie serwetnika - wyhafowałam wzór , połączyłam z kolorową bawełną , wykończony jest sznureczkiem ozdobnym , jest stabilny ponieważ podstawa to listewka

oto on















i powstały takie dwie na razie bo będzie ich nowych więcej - o bobinkach mowa a wiecie że lubię je robić










moi drodzy sama sobie projektuję układy haftów , wykonuję szablony zaprojektowane przeze mnie - mam mnóstwo rysunków w tym celu wykonanych i opisów i pokaże wam jeszcze moje zaprojektowane szablony które mi bardzo ułatwiają prace wykończeniowe

zwykłe kartoniki ale bardzo przydatne
mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam - u mnie na tamborkach mnóstwo różności się kończy tak że na brak pracy nie narzekam a wam serdecznie dziękuję za uwagę , mam nadzieję że dotrwaliście do końca, teraz idę was odwiedzić  i do następnego napisania mówię wam papapa buziaki śląc a post kończę kawałkiem wiosny którą sobie kupiłam w markecie czyli hiacyntem z braciszkiem

14 komentarzy:

  1. Witaj Marii . Wzięło CIĘ na wiele pięknych rzeczy. Igielnik parasolka bardzo pomysłowy . Wszystkie prace są rewelacyjne , uwielbiam Twój haft wstążeczkowy . Dawno nie robiłam takich wafli , przypomniałaś mi o nich. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy stworzyłaś Mario :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zeszyty w koronkach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marii kochana, powiedz może, czego nie jesteś w stanie wyhaftować?... Będzie zdecydowanie łatwiej mi pojąć, bowiem Twoje zdolne rączki potrafią przemieniać zwykłe rzeczy w niezwykłe małe dzieła sztuki hafciarskiej. Parasolka skradła moje serce, a że uwielbiam wszelkie kajety, okładka zjawiskowa :) Serdeczności posyłam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo romantycznie u Ciebie Marysiu. Zachwyciły mnie zeszyty - prześlicznie oprawione. Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu, ile pracy włożyłas w te wszystkie dziela. A początek posta to taki jak najbardziej lubię :) wafelki i jeszcze z czekoladą - mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii tyle cudownosci narobiłaś , piękne te zeszyty i zakladeczki , śliczne wszystko zdolniacha z Ciebie
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii cudne są te twoje hafty ,w połączeniu z koronkami i gipiura powstają przepiękne rzeczy. Zeszyty zachwycają ale i mnie się bardzo spodobały Twoje bobinki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii, piękni tu, jak zwykle. Nie będę wymieniać bo wszystkie prace urocze. Podziwiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mario, ależ Ty pracowita jesteś !!! Nadziwić się nie mogę i wciąż podziwiam Twoje hafty. Zeszyty cudnie ubrane i igielnik - wprost niesamowity ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zeszyty!!! Cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ powymyślałaś , pieknie! Te zakładeczki mnie urzekły, sa inne niż znam z sieci. Piękne i niepowtarzalne! Serwetnik własnego wykonania... Szóstka za pomysł i samo wykonanie:)))
    Buziaczki zostawiam. Widzę, ze bardzo kochasz to co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety ileż tu cudnych rzeczy,masz niesamowite tempo w tworzeniu tych piękności,a parasolka podbiła moje serce ♥
    Podziwiam i podziwiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze ze nie proznujesz, wciaz podziwaiam prace na FB, ale tu mozna na spokojnie troche poczytac.Koronki, gipiury i perelki to jest ten smaczek.)

    OdpowiedzUsuń